Ik vroeg het vooral om zeker te zijn dat je 100% van de trophies kon halen van de Hitman 2 lijst. Het was echt even zoeken hoe dat in elkaar zat. En ik twijfel of je het GOTY hitman 1 legacy pack (niet upgrade) toch nog moet kopen om 100% te kunnen halen tenzij je hitman 1 al had. Ik weet dat ik Hitman 1 heb zitten downloaden om in die game op een knop te kunnen klikken dat ik de hitman 1 content gratis had in hitman 2.paveman wrote: 11 Jun 2021 10:40 Dank voor de tip kolm!! Ik heb wel het een en ander aan 'gratis' content van Hitman 3 aangekocht, maar kijk daar nog even naar. Ik heb idd de Gold Edition gekocht, inclusief Hitman 1. Vandaar dus ook -2
Zelf had ik die hitman 2 toen als 1 geteld omdat het 1 trophylijst is (eigenlijk 2, maar dat is geen opsplitsing tussen 1 en 2 ofzo) en er nog een aparte is voor hitman 1. Maar dat moet je allemaal lekker zelf weten
Achteraf ingame was het ook ff goed kijken om te zien wat waarbij hoorde, het lijkt gewoon 1 grote game
De installatie is iets van 125 of 128GB als je alles installeert, dus schrik daar niet van als je aan het downloaden begint