Re: Beat that Backlog! (2021)

61
paveman wrote: 11 Jun 2021 10:40 Dank voor de tip kolm!! Ik heb wel het een en ander aan 'gratis' content van Hitman 3 aangekocht, maar kijk daar nog even naar. Ik heb idd de Gold Edition gekocht, inclusief Hitman 1. Vandaar dus ook -2 ;)
Ik vroeg het vooral om zeker te zijn dat je 100% van de trophies kon halen van de Hitman 2 lijst. Het was echt even zoeken hoe dat in elkaar zat. En ik twijfel of je het GOTY hitman 1 legacy pack (niet upgrade) toch nog moet kopen om 100% te kunnen halen tenzij je hitman 1 al had. Ik weet dat ik Hitman 1 heb zitten downloaden om in die game op een knop te kunnen klikken dat ik de hitman 1 content gratis had in hitman 2.

Zelf had ik die hitman 2 toen als 1 geteld omdat het 1 trophylijst is (eigenlijk 2, maar dat is geen opsplitsing tussen 1 en 2 ofzo) en er nog een aparte is voor hitman 1. Maar dat moet je allemaal lekker zelf weten :P
Achteraf ingame was het ook ff goed kijken om te zien wat waarbij hoorde, het lijkt gewoon 1 grote game :)
De installatie is iets van 125 of 128GB als je alles installeert, dus schrik daar niet van als je aan het downloaden begint :lol:
Image

62
Staat al geïnstalleerd ;)
Op externe HDD die aan PS5 hangt; geen problemen gehad (maar is ook schijf van 2 of 4 TB). Inmiddels is zowel 1 als 2 geïnstalleerd. Tegen de tijd dat ik er aan begin zal ik mijn telling van nu misschien alsnog in twijfel trekken, maar soit: wellicht speel ik eerst gewoon de eerste joh ;). Of heeft die ook nog een eigen lijst dat ik die dan 2x mag gaan spelen...?
Image

64
paveman wrote: 11 Jun 2021 12:35 Aan jouw lijst te zien is Legacy idd wel onderdeel van de lijst... op wat voor manier is dat anders dan de Hitman die er nu bij zit?
Ach, die is nu niet in Sale, dus zie ik later wel, tegen de tijd dat ik er ooit aan toe kom...
De trophylijst van hitman 2 is eigenlijk de trophylijst van hitman 1 + nieuwe trophies voor hitman 2 (die deels in een tweede lijst zijn gekomen). En binnen hitman 2 verwijzen ze dan naar hitman 1 onder de naam 'hitman legacy'.

Als je hitman 1 ook hebt, dan kan je hitman 1 opstarten en daar ergens op een knop duwen om 'hitman legacy' te unlocken in hitman 2.
Dus als er een sale is dan zou je even goed moeten kijken of het goedkoper is om hitman 1 te kopen of toch beter is om de hitman legacy voor hitman 2 te kopen.

Hitman 3 is vergelijkbaar waar je de content van hitman 1 en 2 gratis kan krijgen in hitman 3 of moet betalen voor een access pack indien je 1 en 2 niet hebt. Maar de trophylist van hitman 3 bevat voor hitman 1 en 2 wel een beperkte variant van de originele lijsten en deze keer wel een platinum :P

Het is een beetje een rommeltje :q:
Image

67
Eindelijk zin in next-gen:

Dirt 5 PS5 gekocht =》 +1
Metro Exodus Complete edition PS5 gekocht =》 +1
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 PS5 gekocht =》 +1 (Release 24/08/21)
Alles fysiek.
Morgen alle sales nog eens bekijken in de Store.
Ratchet&Clank Rift Apart is mij voorlopig nog te duur.

NTGSruler: Gekocht in 2021: 6 | Uitgespeeld in 2021: 7 | Totale score: +1
Image

73
Nee sorry, ik kan Kolm niet van haar plaats halen. Dat vind ik niet netjes van mij zelf :lol:
Ik weet wel dat ik onder aan sta. Meest gekocht maar ook meest uitgespeeld :lol:
Maar door alle gratis ps5 upgrades wordt dit me te ingewikkeld

Bakje Mihoen graag
Image

74
Marty wrote: 19 Jul 2021 15:57 Nee sorry, ik kan Kolm niet van haar plaats halen. Dat vind ik niet netjes van mij zelf :lol:
Ik weet wel dat ik onder aan sta. Meest gekocht maar ook meest uitgespeeld :lol:
Maar door alle gratis ps5 upgrades wordt dit me te ingewikkeld

Bakje Mihoen graag
Oh maar die plaats van meest gekocht mag je gerust van me overnemen hoor! Voel ik me toch niet helemaal slecht :P

Maar ehm... meest uitgespeeld denk ik dat je eerder bovenaan staat? :think:
Al is het misschien niet genoeg om in de totaalscore niet als minst negatieve te staan afhankelijk van hoeveel je gekocht hebt :D

PS5 upgrades maken het soms inderdaad wat lastig, daarom dat ik ze pas ga tellen als ik ze effectief inwissel en niet als ze aangekondigd worden ofzo.
Image

75
zenmaster wrote: 19 Jul 2021 07:35 Gekocht in 2021: 3
- Final Fantasy VII Remake
- Rise of the Tomb Raider
- Shadow of the Tomb Raider

Uitgespeeld in 2021: 5
- Final Fantasy VII Remake
- Metal Gear Solid 2 HD
- Metal Gear Solid 3 HD
- Metal Gear Solid 4
- Rise of the Tomb Raider
Redelijk snelle update. 😳 Nu zal het iets langer duren.
Image