Marty wrote:Klopt normaal gesproken zit er een spatie tussen, maar op de PS4 is het tussenvoegsel weggelaten. Dus ik heb daar geen spatie in zitten.
En die instellingen voor emails staan op beide ps4 aangevinkt dat ik het wil ontvangen
Misschien dat het tussenvoegsel achter de schermen nog steeds voor problemen zorgt? Heb je het al een keer uit- en aangezet?
In België kennen we geen tussenvoegsel, in mijn achternaam is 'Van' dan ook met een hoofdletter. Dat is heel normaal in België, maar in Nederland is dat echt super ingewikkeld blijkbaar
Zelfs na 5 keer zeggen gaat het fout en sommige systemen kunnen het niet eens* Ik vind het net omgekeerd, al die spellingsregels voor tussenvoegsel als je ook gewoon voornaam + achternaam kan hebben die geschreven worden zoals het is. Een vriendin heeft wel een Nederlandse achternaam met wat in Nederland een tussenvoegsel is en dan schrijven we dat in België gewoon met een kleine letter en is daar verder geen gedoe over
*RNI-register heeft een niet te omzeilen regel dat als een buitenlander 'Van' in de achternaam heeft, dat dat dan een tussenvoegsel 'van' moet worden in het register. Verschillende dingen staat het daardoor fout bij mij, Het BRP/GBA zou er wel mee om kunnen naar het schijnt, maar die wordt in eerste instantie gevuld met de gegevens uit het RNI als je daar al in stond. Dus dan moet je er ook weer goed over zeuren om het recht te trekken. Het zorgt best wel voor een hoop frustratie hoe een achternaam voor zoveel moeilijkheden kan zorgen en dan kom ik nog niet een uit verwegistan!
RoyVdW wrote:Howla seg dat wrap up thema geïnstalleerd en is toch wel indrukwekkend zkr de muziek.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Het klinkt idd wel leuk, maar visueel is het helaas een drama. Alles wat op de bovenste helft wordt getoond is gewoon niet leesbaar... Denk aan korte overview van laatste berichten, trophy overzicht, laatste paar notificaties. Daardoor is het erg snel weer naar het oude gegaan, gemiste kans!