Re: Welke game speelde je het laatste uit?

962
Stany7 wrote:Heb ik gedaan en met de non lethal takedown is dat zeker te doen hoor.
Vond hem ook super, zelfs beter dan Human revolution.
Ik heb zelfs de trophy gemist om de tutorial te volgen aangezien ik die genegeerd heb aangezien ik alles al wist van de vorige :D
Ik heb de game al sinds release, maar moet er inmiddels écht heel erg nodig aan beginnen....! Ik laat m telkens maar liggen met het idee dat ik dan in ieder geval nog 1 topgame in backlog heb en dat ik van die game echt optimaal moet gaan genieten...

Ik ga in ieder geval idd ook gelijk voor de no kill walkthrough! ;)
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

963
paveman wrote:
Stany7 wrote:Heb ik gedaan en met de non lethal takedown is dat zeker te doen hoor.
Vond hem ook super, zelfs beter dan Human revolution.
Ik heb zelfs de trophy gemist om de tutorial te volgen aangezien ik die genegeerd heb aangezien ik alles al wist van de vorige :D
Ik heb de game al sinds release, maar moet er inmiddels écht heel erg nodig aan beginnen....! Ik laat m telkens maar liggen met het idee dat ik dan in ieder geval nog 1 topgame in backlog heb en dat ik van die game echt optimaal moet gaan genieten...

Ik ga in ieder geval idd ook gelijk voor de no kill walkthrough! ;)
Ik begrijp vooral niet dat de game nu vaak maar 13 euro kost. Vallen die verkoopcijfers dan zo tegen?
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

965
Ik heb eindelijk na heel veel maanden pauzes , heb hem al sinds de launch, dus laat staan hoe lang ik hem al heb, The Witcher 3 uitgespeeld.

Wat is dit eigenlijk toch een pareltje.
Geweldig sfeertje en gewoon prachtige grapics.

Reden dat ik wat lang erover heb gedaan is dat ik de game vooral moeilijk vond persoonlijk. De game heeft me ook heel wat irritaties opgeleverd en ik ben ook welleens geholpen door iemand van het forum al weet ik al niet meer wie omdat het zo lang geleden is :D

Maar hij is uit. Deze is wel een leuke om te bewaren en misschien over een lange tijd te herspelen.
Ik heb overigens de DLC nog niet dus die kan ik ook best eens proberen
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

966
Colossus wrote:Ik heb eindelijk na heel veel maanden pauzes , heb hem al sinds de launch, dus laat staan hoe lang ik hem al heb, The Witcher 3 uitgespeeld.

Wat is dit eigenlijk toch een pareltje.
Geweldig sfeertje en gewoon prachtige grapics.

Reden dat ik wat lang erover heb gedaan is dat ik de game vooral moeilijk vond persoonlijk. De game heeft me ook heel wat irritaties opgeleverd en ik ben ook welleens geholpen door iemand van het forum al weet ik al niet meer wie omdat het zo lang geleden is :D

Maar hij is uit. Deze is wel een leuke om te bewaren en misschien over een lange tijd te herspelen.
Ik heb overigens de DLC nog niet dus die kan ik ook best eens proberen
That was me :D Je had toen moeite met een vampier ;) Echt een prachtgame.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

967
gamerke1992 wrote:
Colossus wrote:Ik heb eindelijk na heel veel maanden pauzes , heb hem al sinds de launch, dus laat staan hoe lang ik hem al heb, The Witcher 3 uitgespeeld.

Wat is dit eigenlijk toch een pareltje.
Geweldig sfeertje en gewoon prachtige grapics.

Reden dat ik wat lang erover heb gedaan is dat ik de game vooral moeilijk vond persoonlijk. De game heeft me ook heel wat irritaties opgeleverd en ik ben ook welleens geholpen door iemand van het forum al weet ik al niet meer wie omdat het zo lang geleden is :D

Maar hij is uit. Deze is wel een leuke om te bewaren en misschien over een lange tijd te herspelen.
Ik heb overigens de DLC nog niet dus die kan ik ook best eens proberen
That was me :D Je had toen moeite met een vampier ;) Echt een prachtgame.
Ineens weet ik het weer :P
Nog bedankt hè!!
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

969
gamerke1992 wrote:
Ik begrijp vooral niet dat de game nu vaak maar 13 euro kost. Vallen die verkoopcijfers dan zo tegen?
Waar vind je die game dan voor 13 euro? Ik moet zelfs nog human revolution spelen.. stealth trekt mij echt aan.

En zo te zien zijn er nog mensen hier die U4 moeten beginnen. Dringend terug meer moeten gamen!
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

970
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
Ik begrijp vooral niet dat de game nu vaak maar 13 euro kost. Vallen die verkoopcijfers dan zo tegen?
Waar vind je die game dan voor 13 euro? Ik moet zelfs nog human revolution spelen.. stealth trekt mij echt aan.

En zo te zien zijn er nog mensen hier die U4 moeten beginnen. Dringend terug meer moeten gamen!

https://www.budgetgaming.nl/game-profil ... n_ps4.html

Op heel veel sites. En zo te zien is de prijs nu nog meer gedaald en vragen veel winkels maar 9.95 euro.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

973
The Witcher 3 -> 9/10

Na 94 uur ben ik klaar met de game, behalve bij multiplayer games nog nooit zoveel tijd gestoken in een spel. Dat zegt al genoeg over wat ik van de game vond, verveelde echter nooit.
De gameplay is enorm verbeterd t.o.v. de vorige game. De combat is veel vloeiender en leuker geworden en door de finishers visueel ook boeiender. Het belangrijkste vond ik wel dat potions en oils beter gemaakt zijn doordat je nu niet iedere keer hoeft te mediteren om 1 te gebruiken. In de 2e game gebruikte ik die nooit en nu deed ik niet anders doordat je ze maar 1 keer hoeft te maken en ze dan altijd beschikbaar blijven. Hierdoor heb ik alchemy ook niet volledig links laten liggen, wat bij de vorige game wel het geval was. Dat je maar een beperkt aantal abilities kan activeren vond ik in het begin frustrerend maar gaandeweg het spelen versta ik het wel, Geralt zou anders veel te snel onverslaanbaar zijn.
Dit brengt me dan bij een klein minpunt voor mij dan persoonlijk, dat de game veel te gemakkelijk was. Ik heb de 2e uitgespeeld op normal niveau wat een goede moeilijkheidsgraad was voor die game en besloot daarom ook hetzelfde te doen voor deze, maar dat was dus verkeerd. Vaak moest ik om een vijand te verslaan slechts een paar keer slaan en dodgen en de klus was al geklaard. Ik ben in het spel maar 2 keer doodgegaan, de ene keer doordat ik als lvl 10 plots tegenover een monster stond van lvl 35 die me met 1 hit doodde en de andere keer was toen ik nog niet wist dat je in deze game een val van hoger dan 3 meter niet overleeft :P Moest ik dat op voorhand geweten hebben zou ik wel op hard gespeeld hebben voor toch iets meer uitdaging.
Het hoofdverhaal vond ik wel een stuk minder dan de 2e game. Die had heel vaak hetzelfde verloop, jij zoekt ergens in de wereld info over ciri en daarvoor moet je opdrachten uitvoeren voor allerlei npc's. Heel vaak haal dit en krijg dat dus. Maar gelukkige heb je de enorme open wereld en talloze zijmissies om je mee bezig te houden als je het hoofdverhaal wat beu bent. En heel wat van die zijmissies waren toch wel echt goed in tegenstelling tot heel wat andere games.
Nu ga ik even stoppen met deze game maar sowieso speel ik ook ooit wel eens de dlc's.
Image