No More Heroes. Heb de Move nog eens kunnen afstoffen hiervoor en de game deed het prima ermee. Tof hoofdpersonage en omkadering maar de graphics waren tenenkrullend en de besturing als Travis (hoofdpersonage) op zijn motor zit, zuigt redelijk zwaar....
7,§ op 10
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
962Ik heb de game al sinds release, maar moet er inmiddels écht heel erg nodig aan beginnen....! Ik laat m telkens maar liggen met het idee dat ik dan in ieder geval nog 1 topgame in backlog heb en dat ik van die game echt optimaal moet gaan genieten...Stany7 wrote:Heb ik gedaan en met de non lethal takedown is dat zeker te doen hoor.
Vond hem ook super, zelfs beter dan Human revolution.
Ik heb zelfs de trophy gemist om de tutorial te volgen aangezien ik die genegeerd heb aangezien ik alles al wist van de vorige
Ik ga in ieder geval idd ook gelijk voor de no kill walkthrough!
963Ik begrijp vooral niet dat de game nu vaak maar 13 euro kost. Vallen die verkoopcijfers dan zo tegen?paveman wrote:Ik heb de game al sinds release, maar moet er inmiddels écht heel erg nodig aan beginnen....! Ik laat m telkens maar liggen met het idee dat ik dan in ieder geval nog 1 topgame in backlog heb en dat ik van die game echt optimaal moet gaan genieten...Stany7 wrote:Heb ik gedaan en met de non lethal takedown is dat zeker te doen hoor.
Vond hem ook super, zelfs beter dan Human revolution.
Ik heb zelfs de trophy gemist om de tutorial te volgen aangezien ik die genegeerd heb aangezien ik alles al wist van de vorige
Ik ga in ieder geval idd ook gelijk voor de no kill walkthrough!
964Omnibus
In dit spel bestuur je een bus die nooit stopt. Er zijn 37 levels en in elk level moet je een bepaalde missie voltooien. Er zijn ook verschillende bussen met verschillende "krachten".
Ik vond het een erg leuke game voor even tussendoor
In dit spel bestuur je een bus die nooit stopt. Er zijn 37 levels en in elk level moet je een bepaalde missie voltooien. Er zijn ook verschillende bussen met verschillende "krachten".
Ik vond het een erg leuke game voor even tussendoor
965Ik heb eindelijk na heel veel maanden pauzes , heb hem al sinds de launch, dus laat staan hoe lang ik hem al heb, The Witcher 3 uitgespeeld.
Wat is dit eigenlijk toch een pareltje.
Geweldig sfeertje en gewoon prachtige grapics.
Reden dat ik wat lang erover heb gedaan is dat ik de game vooral moeilijk vond persoonlijk. De game heeft me ook heel wat irritaties opgeleverd en ik ben ook welleens geholpen door iemand van het forum al weet ik al niet meer wie omdat het zo lang geleden is
Maar hij is uit. Deze is wel een leuke om te bewaren en misschien over een lange tijd te herspelen.
Ik heb overigens de DLC nog niet dus die kan ik ook best eens proberen
Reden dat ik wat lang erover heb gedaan is dat ik de game vooral moeilijk vond persoonlijk. De game heeft me ook heel wat irritaties opgeleverd en ik ben ook welleens geholpen door iemand van het forum al weet ik al niet meer wie omdat het zo lang geleden is
Maar hij is uit. Deze is wel een leuke om te bewaren en misschien over een lange tijd te herspelen.
966That was me Je had toen moeite met een vampier Echt een prachtgame.Colossus wrote:Ik heb eindelijk na heel veel maanden pauzes , heb hem al sinds de launch, dus laat staan hoe lang ik hem al heb, The Witcher 3 uitgespeeld.
967Ineens weet ik het weergamerke1992 wrote:That was me Je had toen moeite met een vampier Echt een prachtgame.Colossus wrote:Ik heb eindelijk na heel veel maanden pauzes , heb hem al sinds de launch, dus laat staan hoe lang ik hem al heb, The Witcher 3 uitgespeeld.
Nog bedankt hè!!
969Waar vind je die game dan voor 13 euro? Ik moet zelfs nog human revolution spelen.. stealth trekt mij echt aan.gamerke1992 wrote:
Ik begrijp vooral niet dat de game nu vaak maar 13 euro kost. Vallen die verkoopcijfers dan zo tegen?
En zo te zien zijn er nog mensen hier die U4 moeten beginnen. Dringend terug meer moeten gamen!
970NTGSruler wrote:Waar vind je die game dan voor 13 euro? Ik moet zelfs nog human revolution spelen.. stealth trekt mij echt aan.gamerke1992 wrote:
Ik begrijp vooral niet dat de game nu vaak maar 13 euro kost. Vallen die verkoopcijfers dan zo tegen?
En zo te zien zijn er nog mensen hier die U4 moeten beginnen. Dringend terug meer moeten gamen!
https://www.budgetgaming.nl/game-profil ... n_ps4.html
Op heel veel sites. En zo te zien is de prijs nu nog meer gedaald en vragen veel winkels maar 9.95 euro.
971Wauw GM blijkbaar maar 8 euro zelfsgamerke1992 wrote:
Op heel veel sites. En zo te zien is de prijs nu nog meer gedaald en vragen veel winkels maar 9.95 euro.
972Instant buy. Geloof mij, het is echt een top game.NTGSruler wrote:Wauw GM blijkbaar maar 8 euro zelfsgamerke1992 wrote:
973The Witcher 3 -> 9/10
Na 94 uur ben ik klaar met de game, behalve bij multiplayer games nog nooit zoveel tijd gestoken in een spel. Dat zegt al genoeg over wat ik van de game vond, verveelde echter nooit.
De gameplay is enorm verbeterd t.o.v. de vorige game. De combat is veel vloeiender en leuker geworden en door de finishers visueel ook boeiender. Het belangrijkste vond ik wel dat potions en oils beter gemaakt zijn doordat je nu niet iedere keer hoeft te mediteren om 1 te gebruiken. In de 2e game gebruikte ik die nooit en nu deed ik niet anders doordat je ze maar 1 keer hoeft te maken en ze dan altijd beschikbaar blijven. Hierdoor heb ik alchemy ook niet volledig links laten liggen, wat bij de vorige game wel het geval was. Dat je maar een beperkt aantal abilities kan activeren vond ik in het begin frustrerend maar gaandeweg het spelen versta ik het wel, Geralt zou anders veel te snel onverslaanbaar zijn.
Dit brengt me dan bij een klein minpunt voor mij dan persoonlijk, dat de game veel te gemakkelijk was. Ik heb de 2e uitgespeeld op normal niveau wat een goede moeilijkheidsgraad was voor die game en besloot daarom ook hetzelfde te doen voor deze, maar dat was dus verkeerd. Vaak moest ik om een vijand te verslaan slechts een paar keer slaan en dodgen en de klus was al geklaard. Ik ben in het spel maar 2 keer doodgegaan, de ene keer doordat ik als lvl 10 plots tegenover een monster stond van lvl 35 die me met 1 hit doodde en de andere keer was toen ik nog niet wist dat je in deze game een val van hoger dan 3 meter niet overleeft Moest ik dat op voorhand geweten hebben zou ik wel op hard gespeeld hebben voor toch iets meer uitdaging.
Het hoofdverhaal vond ik wel een stuk minder dan de 2e game. Die had heel vaak hetzelfde verloop, jij zoekt ergens in de wereld info over ciri en daarvoor moet je opdrachten uitvoeren voor allerlei npc's. Heel vaak haal dit en krijg dat dus. Maar gelukkige heb je de enorme open wereld en talloze zijmissies om je mee bezig te houden als je het hoofdverhaal wat beu bent. En heel wat van die zijmissies waren toch wel echt goed in tegenstelling tot heel wat andere games.
Nu ga ik even stoppen met deze game maar sowieso speel ik ook ooit wel eens de dlc's.
Na 94 uur ben ik klaar met de game, behalve bij multiplayer games nog nooit zoveel tijd gestoken in een spel. Dat zegt al genoeg over wat ik van de game vond, verveelde echter nooit.
De gameplay is enorm verbeterd t.o.v. de vorige game. De combat is veel vloeiender en leuker geworden en door de finishers visueel ook boeiender. Het belangrijkste vond ik wel dat potions en oils beter gemaakt zijn doordat je nu niet iedere keer hoeft te mediteren om 1 te gebruiken. In de 2e game gebruikte ik die nooit en nu deed ik niet anders doordat je ze maar 1 keer hoeft te maken en ze dan altijd beschikbaar blijven. Hierdoor heb ik alchemy ook niet volledig links laten liggen, wat bij de vorige game wel het geval was. Dat je maar een beperkt aantal abilities kan activeren vond ik in het begin frustrerend maar gaandeweg het spelen versta ik het wel, Geralt zou anders veel te snel onverslaanbaar zijn.
Dit brengt me dan bij een klein minpunt voor mij dan persoonlijk, dat de game veel te gemakkelijk was. Ik heb de 2e uitgespeeld op normal niveau wat een goede moeilijkheidsgraad was voor die game en besloot daarom ook hetzelfde te doen voor deze, maar dat was dus verkeerd. Vaak moest ik om een vijand te verslaan slechts een paar keer slaan en dodgen en de klus was al geklaard. Ik ben in het spel maar 2 keer doodgegaan, de ene keer doordat ik als lvl 10 plots tegenover een monster stond van lvl 35 die me met 1 hit doodde en de andere keer was toen ik nog niet wist dat je in deze game een val van hoger dan 3 meter niet overleeft Moest ik dat op voorhand geweten hebben zou ik wel op hard gespeeld hebben voor toch iets meer uitdaging.
Het hoofdverhaal vond ik wel een stuk minder dan de 2e game. Die had heel vaak hetzelfde verloop, jij zoekt ergens in de wereld info over ciri en daarvoor moet je opdrachten uitvoeren voor allerlei npc's. Heel vaak haal dit en krijg dat dus. Maar gelukkige heb je de enorme open wereld en talloze zijmissies om je mee bezig te houden als je het hoofdverhaal wat beu bent. En heel wat van die zijmissies waren toch wel echt goed in tegenstelling tot heel wat andere games.
Nu ga ik even stoppen met deze game maar sowieso speel ik ook ooit wel eens de dlc's.
974Wrc 5. Leuk tussendoortje. De nachtraces zijn wel zwaar irritant wegens slecht te zien op je scherm. Voor de rest vond ik het een vrij standaard rally game. Ik geef het een 6,5 op 10.
975Jak and Daxter op ps3: de game is van 2001 maar voelt niet zo oud aan, het is nog steeds een oerdegelijke platformer die de tand des tijds best doorstaan heeft. Mocht wel wat langer zijn. 8/10