Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevoegd?

1
Ok, dit mag vanalles zijn. We hebben al heel veel zaken gekregen waaronder Live van Playstation, nieuwe apps, de suspend functie, trophylijsten met 0% die we kunnen verwijderen...

Maar wat willen jullie dat Sony nog toevoegt aan de PS4?

Ikzelf had graag gezien dat er terug meldingen waren als vrienden online komen. Ook de melding/tekst die je boven je avatar/online ID kon zetten op PS3 mag van mijn part wel terugkomen! ;)
Image

Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo

9
RoyVdW wrote:
daviduvel wrote:Dat van die trophies wist ik niet. Binnenkort eens door mijn lijst gaan :)

Maar komt die lijst dan terug als je de game opnieuw opstart?
Ja tuurlijk. Het is gwn de lijsten met 0% die je kan deleten. Geeft dus geen verschil enkel aan het proper uitzicht en een hoger complete percentage op PSN.
Ah oke. Al is de kans klein dat ik een 0% game opnieuw zou spelen want er is vaak een reden dat het 0% heeft.
Image

12
RoyVdW wrote:
daviduvel wrote:Dat van die trophies wist ik niet. Binnenkort eens door mijn lijst gaan :)

Maar komt die lijst dan terug als je de game opnieuw opstart?
Ja tuurlijk. Het is gwn de lijsten met 0% die je kan deleten. Geeft dus geen verschil enkel aan het proper uitzicht en een hoger complete percentage op PSN.
Niet waar, de 0% lijsten tellen zowieso al niet mee voor je complete percentage. :nerd:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

15
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Precies veel mensen die een naamsverandering willen ;)

En ook wel die meldingen, dat mag echt wel terug komen van mij!
Idd, ik begrijp niet dat ze dat plots hebben weggehaald. Of ze konden tenminste de functie verstoppen in de instellingen.
Ewel dat had een mooie oplossing geweest. Vind het eerlijk gezegd zéér irritant dat er geen meldingen meer zijn als je vrienden online komen. Het heeft mij minder betrekking om te weten wat vrienden spelen.
Image