Ok, dit mag vanalles zijn. We hebben al heel veel zaken gekregen waaronder Live van Playstation, nieuwe apps, de suspend functie, trophylijsten met 0% die we kunnen verwijderen...
Maar wat willen jullie dat Sony nog toevoegt aan de PS4?
Ikzelf had graag gezien dat er terug meldingen waren als vrienden online komen. Ook de melding/tekst die je boven je avatar/online ID kon zetten op PS3 mag van mijn part wel terugkomen!
Re: Welke zaken/dingen willen jullie nog op PS4 zien toegevo
2Ik wist niet dat je 0% games kon verwijderen uit je trophy lijst, weer iets bijgeleerd
3Ik dacht van welToon8 wrote:Ik wist niet dat je 0% games kon verwijderen uit je trophy lijst, weer iets bijgeleerd
4Ivm die trophies zou ik graag volledige vrijheid krijgen over welke je verwijdert, niet enkel de 0% trophies.
Heb bij vele games 1 of 2% en dan zit ge daar ook mee vast.
Verder...
PSN naamsverandering, please God.
De suspend/resume functie vind ik wel supergoed.
Heb bij vele games 1 of 2% en dan zit ge daar ook mee vast.
Verder...
PSN naamsverandering, please God.
De suspend/resume functie vind ik wel supergoed.
5Ze zijn al aangegeven, maar ik wil om te beginnen mijn username kunnen veranderen. En tenslotte wil ik een melding krijgen van vrienden die Online komen zoals dat het geval is op de ps3 en ps Vita.
En plex ondersteuning is ook handig.
6Hetzelfde vind ik, voor de rest kan ik niet direct iets verzinnengamerke1992 wrote:Ze zijn al aangegeven, maar ik wil om te beginnen mijn username kunnen veranderen. En tenslotte wil ik een melding krijgen van vrienden die Online komen zoals dat het geval is op de ps3 en ps Vita.
7Dat van die trophies wist ik niet. Binnenkort eens door mijn lijst gaan
Maar komt die lijst dan terug als je de game opnieuw opstart?
8Ja tuurlijk. Het is gwn de lijsten met 0% die je kan deleten. Geeft dus geen verschil enkel aan het proper uitzicht en een hoger complete percentage op PSN.daviduvel wrote:Dat van die trophies wist ik niet. Binnenkort eens door mijn lijst gaan
9Ah oke. Al is de kans klein dat ik een 0% game opnieuw zou spelen want er is vaak een reden dat het 0% heeft.RoyVdW wrote:Ja tuurlijk. Het is gwn de lijsten met 0% die je kan deleten. Geeft dus geen verschil enkel aan het proper uitzicht en een hoger complete percentage op PSN.daviduvel wrote:Dat van die trophies wist ik niet. Binnenkort eens door mijn lijst gaan
10Melding wanneer vrienden online komen en onze PSN naam eindelijk kunnen veranderen.
11De naam kunnen veranderen is echt een populaire verwachting precies
12Niet waar, de 0% lijsten tellen zowieso al niet mee voor je complete percentage.RoyVdW wrote:Ja tuurlijk. Het is gwn de lijsten met 0% die je kan deleten. Geeft dus geen verschil enkel aan het proper uitzicht en een hoger complete percentage op PSN.daviduvel wrote:Dat van die trophies wist ik niet. Binnenkort eens door mijn lijst gaan
13Precies veel mensen die een naamsverandering willen
En ook wel die meldingen, dat mag echt wel terug komen van mij!
14Idd, ik begrijp niet dat ze dat plots hebben weggehaald. Of ze konden tenminste de functie verstoppen in de instellingen.NTGSruler wrote:Precies veel mensen die een naamsverandering willen
15Ewel dat had een mooie oplossing geweest. Vind het eerlijk gezegd zéér irritant dat er geen meldingen meer zijn als je vrienden online komen. Het heeft mij minder betrekking om te weten wat vrienden spelen.gamerke1992 wrote:Idd, ik begrijp niet dat ze dat plots hebben weggehaald. Of ze konden tenminste de functie verstoppen in de instellingen.NTGSruler wrote:Precies veel mensen die een naamsverandering willen