Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11977
Als fysiek goedkoper is zou ik al zeker niet twijfelen, voor Wolverine tenminste. En ja, code in box vind ik echt zo walgelijk. Wat ben je met lege doosjes in je kast? Beter een soort trading card ding ervan maken dan.

Tegen dat het moment januari 2028 daar is zal ik elke game die ik fysiek heb eens in de PS3, PS4 en PS5 geschoven hebben zodat ik zeker overal de laatste updates en patches van heb. Als het mogelijk is backups maken daarvan.

+ Toevallig vandaag een "cheap" PS4 slim opgehaald in mint condition, doos enal erbij. De Modern Warfare bundel van een paar jaar geleden. De code voor deze game is zelfs niet gebruikt haha, en de controller lijkt ongebruikt. Mooie deal vind ik, ookal is het geen Pro meer.
Want ik heb intussen mijn Pro waar ik op speelde, de Death Stranding versie, laten signeren door Troy Baker, Ludwig Forssell en Jenny Plant (soundtrack van o.a. Death Stranding) en zou die terug in de doos willen bewaren zodat alles toch intact blijft.
Had nog wel enkele mooie Pro's gevonden op 2dehands en facebook, maar mensen antwoorden soms gewoon niet als ze iets verkopen, of vragen teveel. Het is wat het is.
Image

R.I.P. Sora