Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

151
NTGSruler wrote: 23 May 2026 14:15 Nurburgring en Monza heb ik beide goud behaald. Suzuka niet.

The out of bounds trick moet ik terug downgraden naar een bepaalde patch. Maar heb geen idee wat je ermee kan winnen op Suzuka.
Op versie 1.10 zou onderstaande werken.
Maar ehm, ik laat het aan jou of je hem wel/niet gebruikt :)
Sowieso zou ik vooraf even backup maken van savefiles op cloud EN USB.
Ik weet ook niet in hoeverre je een savefile van de laatste versie, kan gebruiken met versie 1.10, heb ik niet verder uitgezocht.

Image

153
NTGSruler wrote: 23 May 2026 17:05 Haha eens hij onder het circuit geraakt, hoe weet je waar je naartoe moet rijden?? Super verwarrend wel :think: :D
In de comments legt hij het uit. Hij kijkt naar de mini map en moet dan bepaalde punten van de track aanraken om het te laten registreren als een volle ronde. En voor het hek zegt hij iets van vooruit/achteruit rijden.
Uiteraard zal het waarschijnlijk niet van de eerste keer lukken :P
Image

154
Ah ok had de comments niet bekeken.

Zal misschien voor ooit eens zijn, maar voorlopig geen zin om PS3 aan te sluiten, game terug te installeren en aan bepaalde update te gaan skippen.
Ik weet ook hoe niet hoe ik mij daar bij zou voelen als dan ineens die platinum zou tevoorschijn komen. Honderden, mss meer, uren heb ik die game gespeeld en "gezwoegd" om races en gouden tijden te behalen.
Dan is het misschien eerlijk om te bekennen dat die ene challenge net te moeilijk is voor mij. Wel jammer natuurlijk!
Image