paveman wrote: 21 May 2026 14:01
Borderlands 3 gister verder gespeeld, maar doe ik samen met vriend van me. Elke keer dat we bij elkaar zijn doen we een stuk verder

BL4 wacht ik tot DLC uitkomt die nog extra voertuig geeft. Dan is de platinum ook binnen. Geen zin om een extra karakter tot lvl 50 te brengen...
Green Day Rockband kan ik niet eens halen, want heb ik de toebehoren niet voor. Destijds alles gehaald wat kon met wat ik had, rest moet met andere toebehoren. Misschien dat dat momenteel nog wel tegen schappelijke prijs te halen is...? ; )
DOOM (Eternal) vind ik ook wel een goeie voor je! Of Mirror's Edge
BL3: Gezellig zo!
BL4: Helemaal begrijpelijk!
Green day rockband: Ik weet niet precies wat je daarvoor nodig hebt?
Ik heb ooit wel alles voor Lego Rock Band bij elkaar gezocht en die een tijdje op een ander account gespeeld, maar 100% zie ik daar nooit gebeuren
Ook geen idee wat dat spul tegenwoordig allemaal kost...
Doom 2016 en Eternal staan op de lijst voor dit jaar! Doom 2016 wel als eerste, was er al een keer wat aan begonnen aan verhaal en dan weer iets tussen gekomen
Ghost Recon Breakpoint is een andere die ik zeer binnenkort wil afwerken.
Krijgt de PS4 ook wat ademruimte op de drive
NTGSruler wrote:
Mirror's Edge kun je zelf ook nog doen dacht ik Paveman : D
Touché!
Ik heb wel een keer een nieuwe poging gedaan en het verhaal + collectibles uitgespeeld.
Misschien zelfs een groot deel van de hard run gedaan.
Maar dan ben ik met die speedrun challenges begonnen en dan werd de inconsistentie van de controls en het runnen pijnlijk zichtbaar. Iets waar je de ene keer zonder problemen opklimt, sta je de volgende keer een minuut te kloten

Wie weet dat ik het ooit nog is probeer als ik me wat beter voel
Hoe is het trouwens met Gran Turismo 5?