Re: Welke platinum moet de persoon boven je halen?

139
Borderlands 3 gister verder gespeeld, maar doe ik samen met vriend van me. Elke keer dat we bij elkaar zijn doen we een stuk verder ;)
BL4 wacht ik tot DLC uitkomt die nog extra voertuig geeft. Dan is de platinum ook binnen. Geen zin om een extra karakter tot lvl 50 te brengen...

Green Day Rockband kan ik niet eens halen, want heb ik de toebehoren niet voor. Destijds alles gehaald wat kon met wat ik had, rest moet met andere toebehoren. Misschien dat dat momenteel nog wel tegen schappelijke prijs te halen is...? ;)

DOOM (Eternal) vind ik ook wel een goeie voor je! Of Mirror's Edge
Image

141
paveman wrote: 21 May 2026 14:01 Borderlands 3 gister verder gespeeld, maar doe ik samen met vriend van me. Elke keer dat we bij elkaar zijn doen we een stuk verder ;)
BL4 wacht ik tot DLC uitkomt die nog extra voertuig geeft. Dan is de platinum ook binnen. Geen zin om een extra karakter tot lvl 50 te brengen...

Green Day Rockband kan ik niet eens halen, want heb ik de toebehoren niet voor. Destijds alles gehaald wat kon met wat ik had, rest moet met andere toebehoren. Misschien dat dat momenteel nog wel tegen schappelijke prijs te halen is...? ; )

DOOM (Eternal) vind ik ook wel een goeie voor je! Of Mirror's Edge
BL3: Gezellig zo! :cool:
BL4: Helemaal begrijpelijk! :lol:
Green day rockband: Ik weet niet precies wat je daarvoor nodig hebt?
Ik heb ooit wel alles voor Lego Rock Band bij elkaar gezocht en die een tijdje op een ander account gespeeld, maar 100% zie ik daar nooit gebeuren :silly:
Ook geen idee wat dat spul tegenwoordig allemaal kost...

Doom 2016 en Eternal staan op de lijst voor dit jaar! Doom 2016 wel als eerste, was er al een keer wat aan begonnen aan verhaal en dan weer iets tussen gekomen :L:
Ghost Recon Breakpoint is een andere die ik zeer binnenkort wil afwerken.
Krijgt de PS4 ook wat ademruimte op de drive :shhhh:

NTGSruler wrote: Mirror's Edge kun je zelf ook nog doen dacht ik Paveman : D
Touché! :D

Ik heb wel een keer een nieuwe poging gedaan en het verhaal + collectibles uitgespeeld.
Misschien zelfs een groot deel van de hard run gedaan.
Maar dan ben ik met die speedrun challenges begonnen en dan werd de inconsistentie van de controls en het runnen pijnlijk zichtbaar. Iets waar je de ene keer zonder problemen opklimt, sta je de volgende keer een minuut te kloten :?
Wie weet dat ik het ooit nog is probeer als ik me wat beter voel :P

Hoe is het trouwens met Gran Turismo 5? :saint:
Image

144
paveman wrote: 21 May 2026 19:28 Hahaha! We zijn elkaar lekker aan het opjutten :lol:
Mirror's Edge klopt helemaal Ruler! Ware het niet dat ik kotsmisselijk werd bij het spelen van die game. Die ga ik dus never ever verder spelen, helaas. Was wel een mooie uitdagende geweest anders ;)
Dan maar THPS1+2 :q:
NTGSruler wrote: @Kolm: ook eentje die tot der eeuwigheid zo op mijn account blijft staan denk ik.. :lol:
En het ergste van al is... ik weet gewoon dat jij dit zou kunnen als je je erop zet...
Zowat de enige zelfs die ik weet die het legit zou kunnen doen :lol:
Image

145
Misschien wel. Maar ondertussen ben ik al te lang "eruit" om met een PS3 controller te spelen. Mijn PS3 is ook niet meer aangesloten op de televisie, niet dat het zo veel werk is hoor. Maar ik speel er eigenlijk nooit meer op en heb ook niet echt PS3 games die ik absoluut nog zou willen spelen.
Het is al erg genoeg om aan hedendaagse games toe te komen, laat staan dat ik nog een paar tientallen (honderdtal?) uren ga spenderen voor 1 trophy.

Trouwens ik heb 1 iemand in mijn friendslists die destijds Suzuka "legit" heeft gedaan met PS3 controller. Ik hoor die op de dag van vandaag nog af en toe :P
Moet wel toegeven dat de GT5 :Tp: direct mijn meest "waardevolle" zou zijn.

Maar ach ik kan er mee leven dat die ene trophy nooit zal behalen. Zelfde voor BF Bad Company, Lumines en Top Spin 4 (servers dicht).
Het toont een "echt" account, in plaats van al die 100% accounts tegenwoordig. Alsook het merendeel van de games die ik echt wou spelen.
Image

147
NTGSruler wrote: Misschien wel. Maar ondertussen ben ik al te lang "eruit" om met een PS3 controller te spelen. Mijn PS3 is ook niet meer aangesloten op de televisie, niet dat het zo veel werk is hoor. Maar ik speel er eigenlijk nooit meer op en heb ook niet echt PS3 games die ik absoluut nog zou willen spelen.
Het is al erg genoeg om aan hedendaagse games toe te komen, laat staan dat ik nog een paar tientallen (honderdtal?) uren ga spenderen voor 1 trophy.

Trouwens ik heb 1 iemand in mijn friendslists die destijds Suzuka "legit" heeft gedaan met PS3 controller. Ik hoor die op de dag van vandaag nog af en toe :P
Moet wel toegeven dat de GT5 :Tp: direct mijn meest "waardevolle" zou zijn.

Maar ach ik kan er mee leven dat die ene trophy nooit zal behalen. Zelfde voor BF Bad Company, Lumines en Top Spin 4 (servers dicht).
Het toont een "echt" account, in plaats van al die 100% accounts tegenwoordig. Alsook het merendeel van de games die ik echt wou spelen.
Ik lees wel is allerlei dingen over instellingen voor de controller om het makkelijker te maken.
Heb het zelf nooit geprobeerd omdat dat allemaal pas kwam lang nadat ik de game gespeeld had.

Ondertussen is er ook een debug menu gevonden in versie 1.00 wat bepaalde dingen wel makkelijker zou maken, maar niet de dingen tegen een timer. Iets dat je de auto kan instellen die je tegenstander heeft en dan hebben je tegenstanders altijd die auto in de race, ongeacht welke race het is. Kan je ze met een kleine rot auto laten rijden terwijl jij daar met een snelle auto aan komt zetten :lol:
paveman wrote: 22 May 2026 21:02 Als iemand me helpt met de Bullring is dat een deal! :P
Maw: Ik moet zelf maar is de PS5 versie gaan doen :silly:

Maar geen idee of dat doenbaar is via shareplay :think:
Image

148
@Kolm:
Ik dacht dat er vroeger al een methode was met gewoon de race te herstarten of exit menu te doen, terug te starten dat je tegenstanders met een welbepaalde auto kon beïnvloeden.

Kwestie het debug menu en controller instellingen: ik heb enkel nog goud te halen op Suzuka in de Vettel challenges met de Red Bull en de platinum is van mij. Echter makkelijker gezegd dan gedaan..
Image

149
Oh, ik dacht dat je nog 2 Vettel challenges moest doen! Minder dan ik dacht dus :P

Die glitch ken ik niet, maar er is op een bepaalde patch of tot en met een bepaalde patch ook een glitch voor die Vettel challenges waarmee je out of bounds kan gaan en daardoor bijna het hele circuit kan afsnijden :shh:

Dat debug menu is dus niet te gebruiken voor de Vettel challenges. Maar controller instellingen ivm sensitivity zouden wel kunnen helpen.
Image