Re: Pronken met je Platinums

2566
Ik had zowel op vita als PS3 al de platinum gehaald. Het is eigenlijk een compacte oude AC.
Persoonlijk vind ik het ook wel wat hebben om een keer niet elke keer veel tijd kwijt te zijn met rondrennen naar het volgende objective, alles is 100-200 meter verderop. Enige wat ik soms vervelend vond, is dat bepaalde dingen bij het lopen niet altijd even goed werken. Daar had wel zowat elke AC game vroeger last van. Zolang je tijdens R2 duwen niet aan X komt, gaat het meestal wel goed, maar af en toe dan springt hij niet rechtdoor zoals je zou verwachten, maar rechts de reling op ofzo. Of dan loop je op takken met het idee om rond de boomstam te springen, lijkt de game niet te zien dat er een tak is en loopt hij tegen de stam op. Als je geluk hebt val je dan op dezelfde tak, heb je pech dan val je helemaal naar beneden. Bij een tweede poging lijkt de game dan plots wel te zien dat er een tak is. Maar dit zijn eigenlijk de gekende problemen van zowat elke AC voor Origins.
Image

2572
Ik heb bijna medelijden met je. :saint:

Het punt is dat ik nu twee tellingen nagenoeg gelijktijdig moest verrichten. Een voor de 'normale' maand lijsten en een voor de seizoen tellingen. Op twee verschillende sites. Het duurt dan ook even voordat ik alles in de juiste lijstjes heb ondergebracht. Sorry.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

2574
En een tijdje daarvoor samen met mijn dochter nog de platinum van Lego Marvel Super Heroes 2 behaald. (Ja, ik ben niet meer zo vaak op het forum, ik weet het...)

Image

Ik weet niet meer welke Platinums ik verder nog niet doorgegeven heb, maar ik sta nu op 12.
Last edited by Rushifel on 04 May 2019 16:03, edited 1 time in total.
Image

2575
Welcome back Rushifel. :hi5:

Volgens de telling van 2 mei j.l. sta je op 12 plats. Ik hoop vandaag de tijd te vinden om eindelijk de lijsten van de maand en die van het seizoen (mei '18 - mei '19) te publiceren.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu