Ik had zowel op vita als PS3 al de platinum gehaald. Het is eigenlijk een compacte oude AC.
Persoonlijk vind ik het ook wel wat hebben om een keer niet elke keer veel tijd kwijt te zijn met rondrennen naar het volgende objective, alles is 100-200 meter verderop. Enige wat ik soms vervelend vond, is dat bepaalde dingen bij het lopen niet altijd even goed werken. Daar had wel zowat elke AC game vroeger last van. Zolang je tijdens R2 duwen niet aan X komt, gaat het meestal wel goed, maar af en toe dan springt hij niet rechtdoor zoals je zou verwachten, maar rechts de reling op ofzo. Of dan loop je op takken met het idee om rond de boomstam te springen, lijkt de game niet te zien dat er een tak is en loopt hij tegen de stam op. Als je geluk hebt val je dan op dezelfde tak, heb je pech dan val je helemaal naar beneden. Bij een tweede poging lijkt de game dan plots wel te zien dat er een tak is. Maar dit zijn eigenlijk de gekende problemen van zowat elke AC voor Origins.
Re: Pronken met je Platinums
2567Platinum 254: Onrush
Vroeg ik gisteren Kolm om hulp voor de laatste paar challenges omdat ze steeds niet lukten kreeg ik het vanochtend toch voor elkaar om ze alle 3 in 1 keer te halen
Vroeg ik gisteren Kolm om hulp voor de laatste paar challenges omdat ze steeds niet lukten kreeg ik het vanochtend toch voor elkaar om ze alle 3 in 1 keer te halen
2568Goed zo! Jullie zorgen er wel voor dat ik komende week wat te tellen heb.
Gefeliciteerd allemaal!
Gefeliciteerd allemaal!
2569Graag gedaan Sora
Hier nog een
Platinum 255: Guns, Gore and Cannoli 2
Hier nog een
Platinum 255: Guns, Gore and Cannoli 2
2570Die hou je dan tegoed voor volgende keer Mr_Marty! De tellingen zijn juist vandaag verricht.
2571maar...maar... het is nog vandaagSora_Lizard wrote:Die hou je dan tegoed voor volgende keer Mr_Marty! De tellingen zijn juist vandaag verricht.
Oke dan staat de eerste al klaar voor de volgende telling
2572Ik heb bijna medelijden met je.
Het punt is dat ik nu twee tellingen nagenoeg gelijktijdig moest verrichten. Een voor de 'normale' maand lijsten en een voor de seizoen tellingen. Op twee verschillende sites. Het duurt dan ook even voordat ik alles in de juiste lijstjes heb ondergebracht. Sorry.
Het punt is dat ik nu twee tellingen nagenoeg gelijktijdig moest verrichten. Een voor de 'normale' maand lijsten en een voor de seizoen tellingen. Op twee verschillende sites. Het duurt dan ook even voordat ik alles in de juiste lijstjes heb ondergebracht. Sorry.
2573Ondertussen alweer een week geleden, maar de plat van Sekiro is binnen.
Tijd voor DLC, dames en heren van FromSoftware.
2574En een tijdje daarvoor samen met mijn dochter nog de platinum van Lego Marvel Super Heroes 2 behaald. (Ja, ik ben niet meer zo vaak op het forum, ik weet het...)
Ik weet niet meer welke Platinums ik verder nog niet doorgegeven heb, maar ik sta nu op 12.
Ik weet niet meer welke Platinums ik verder nog niet doorgegeven heb, maar ik sta nu op 12.
Last edited by Rushifel on 04 May 2019 16:03, edited 1 time in total.
2575Welcome back Rushifel.
Volgens de telling van 2 mei j.l. sta je op 12 plats. Ik hoop vandaag de tijd te vinden om eindelijk de lijsten van de maand en die van het seizoen (mei '18 - mei '19) te publiceren.
Volgens de telling van 2 mei j.l. sta je op 12 plats. Ik hoop vandaag de tijd te vinden om eindelijk de lijsten van de maand en die van het seizoen (mei '18 - mei '19) te publiceren.
2577Bedankt mensen. Ik zal proberen weer wat vaker langs te komen, maar ik beloof niets. Drukdrukdruk...
Ik had niet goed gekeken trouwens, het zijn er inderdaad 12.
Ik had niet goed gekeken trouwens, het zijn er inderdaad 12.
2579Platinum 256: Seven: Enhanced Edition
2de op psnprofiles. Onbekende game
2de op psnprofiles. Onbekende game