Coolgamer is een racemachienTjeefkeuh wrote:How jong niet zo snelcoolgamer wrote:#50: Sherlock Holmes the Devil,s Daughter
Re: Pronken met je Platinums
1022Die indruk heb ik ook xp Die zal ook nog wel in mijn plat collectie komen. Proficiat wel jammer van het geld dat die zo kort is dan.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
102410 uurtjes valt toch nog best mee?RoyVdW wrote:Die indruk heb ik ook xp Die zal ook nog wel in mijn plat collectie komen. Proficiat wel jammer van het geld dat die zo kort is dan.
1025Die platinum stelt echt niet veel voor hoor. Als hij vanaf de release elke dag 2 uurtjes speelt en geen puzzels overslaat, is de platinum zo binnengamerke1992 wrote:Coolgamer is een racemachienTjeefkeuh wrote:How jong niet zo snelcoolgamer wrote:#50: Sherlock Holmes the Devil,s Daughter
1026Ik heb het over zijn aantal platinumsdaviduvel wrote: Die platinum stelt echt niet veel voor hoor. Als hij vanaf de release elke dag 2 uurtjes speelt en geen puzzels overslaat, is de platinum zo binnen
Net na mijn inhaalmanoeuvre haalt hij er weer een stuk of 5
Edit:
#49: inFAMOUS Second Son
1028Dat is een goede speelduur voor mij om aan een goed tempo te platten maar toch kortdividedx11 wrote:10 uurtjes valt toch nog best mee?RoyVdW wrote:Die indruk heb ik ook xp Die zal ook nog wel in mijn plat collectie komen. Proficiat wel jammer van het geld dat die zo kort is dan.
1030#50: Red Dead Redemption
Na 6 jaar, en met hulp van Kolm bij de multiplayer, mijn 2e zeldzaamste platinum
Na 6 jaar, en met hulp van Kolm bij de multiplayer, mijn 2e zeldzaamste platinum
1034Waw Teef proficiat en prachtige afbeelding dat paard
Plat #72 VOLUME
Kij leuk strategie stealth spelleke zeker aanrader en toen in sales zeker zijn €4,50 waard met dank aan Kolm en Marty anders was deze me niet opgevallen. Vandaag ook GOW III Remaster verkocht dus gratis platje als je het zo bekijkt
Plat #72 VOLUME
Kij leuk strategie stealth spelleke zeker aanrader en toen in sales zeker zijn €4,50 waard met dank aan Kolm en Marty anders was deze me niet opgevallen. Vandaag ook GOW III Remaster verkocht dus gratis platje als je het zo bekijkt