Re: Trophy Leaderboards IV

154
fsterchele23 wrote:Leek dazet in de voetbal zeggen, derop en derover
Image
spijtig dat men clubke da gistern nie kon...

Khad et nie door eigenlijk dat ik al zo dicht op iemand zen hielen zat in overall. Iedereen leek zover weg
Idd: gelijk een stuk uitgelopen ook! :O :lol:
Voor mij duurt het altijd tijden voordat ik een paar % binnen een level stijg, jij bent gelijk al een level verder en daar al 10% binnen. Doe je goed! :)
Image

155
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:Leek dazet in de voetbal zeggen, derop en derover
Image
spijtig dat men clubke da gistern nie kon...

Khad et nie door eigenlijk dat ik al zo dicht op iemand zen hielen zat in overall. Iedereen leek zover weg
Idd: gelijk een stuk uitgelopen ook! :O
Image

Voor mij duurt het altijd tijden voordat ik een paar % binnen een level stijg, jij bent gelijk al een level verder en daar al 10% binnen. Doe je goed! :)
Die 209 trophies die ik deze maand heb behaald zullen er voor iete tss zitten xd. Doe ik dat dan goed of wordt het stilaan tijd dat ze me in een afkickcentrum steken? Hmmm

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

158
Hehe toch weer genoten van de tekst!! Mooie woordspelingen en dubbele betekenissen van verschillende woorden!

Kwestie de leaderboards: ik probeer toch weer wat platinums te behalen. Gestarte games probeer ik wat meer te vervolledigen zodat die completion stijgt! Mooi gedaan van Kolm, ik zal toch proberen ze niet te ver te laten uitlopen. Wordt niet makkelijk!
Image

160
Heerlijk! :lol:

De 88% completion voor het einde van het jaar lijkt wel mogelijk te zijn, minder dan 1700 unearned trophies wordt wel iets lastiger vermoedelijk. Vooral omdat ik dit weekend toch echt Death Stranding wil starten :p

@NTGSruler: Bij jou gaat het wel ietsje sneller omhoog dan bij mij, maar aan de andere kant ook verder naar beneden als je een nieuwe game start. R&C net gestart en dan was completion weer 0,24% lager...

@Sora: De platinum gaat wel heel erg lastig worden! :p
Image

162
Het volgende zou wel een onderwerp kunnen zijn van een zin/onzin verhaaltje bij de samenvatting. Daar ik het tegen die tijd toch wel vergeten ben nu maar alvast een schot vooraf:

Bij meerdere mensen, incluis mezelf, vraag ik me wel eens af of men

A. nu gamet om het plezier van het je storten in een fantasiewereld;
B. gamet om de virtuele beloningen in de vorm van trophy's;
C. gamet om de nog virtuelere statistieken in de vorm van lijstjes;
D. of omdat men gewoon verslaafd is?

;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

163
Sora_Lizard wrote:Het volgende zou wel een onderwerp kunnen zijn van een zin/onzin verhaaltje bij de samenvatting. Daar ik het tegen die tijd toch wel vergeten ben nu maar alvast een schot vooraf:

Bij meerdere mensen, incluis mezelf, vraag ik me wel eens af of men

A. nu gamet om het plezier van het je storten in een fantasiewereld;
B. gamet om de virtuele beloningen in de vorm van trophy's;
C. gamet om de nog virtuelere statistieken in de vorm van lijstjes;
D. of omdat men gewoon verslaafd is?

;)
E. Een combinatie van bovenstaande? ;)

Zo is het bij mij toch het geval. En vooral fan van een bepaald genre/game? Zoals bekend ben ik enorme fan van CoD en Gran Turismo. De perfecte ontsnapping aan de realiteit voor mij :-"
Image

164
Haha, inderdaad, een combinatie van twee of meer factoren is natuurlijk ook mogelijk. Wellicht brengen we hier weer een kleine conversatie op gang. :)

Zelf heb ik vastgesteld dat ik oorspronkelijk louter in klasse A. viel. Later na de komst van de trophy's werden die toch ook erg belangrijk voor me moet ik bekennen. Ik word hierin ook wel aangespoord door Kolm. Laten we zeggen dat zij me daartoe motiveert, dat klinkt gezelliger. Ik val dus eigenlijk in groep F, een combinatie van A en B. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

165
Het kan idd een leuke discussie opleveren. Maar ik denk dat voor velen het een combinatie van bovenstaande is, ipv louter 1 reden. Trophies zijn persoonlijk een grote meerwaarde tegenwoordig. Al merk ik dat het allemaal wat minder mag voor mezelf. Het heeft denk ik te maken met de gametijd die je hebt en vooral de focus en aandacht die je er zelf wil aan geven. Ik geniet niet minder van een game als ik een bepaalde trophy niet haal. Iets waar ik vroeger meer problemen mee had. Ik streef nog altijd naar een zo groot mogelijke completion, maar vooral online trophies ben ik moe. De tijd en energie ontbreekt mij om er voor te gaan.
Image