spijtig dat men clubke da gistern nie kon... Khad et nie door eigenlijk dat ik al zo dicht op iemand zen hielen zat in overall. Iedereen leek zover weg
Moderator: Leaderboard Group
spijtig dat men clubke da gistern nie kon... Idd: gelijk een stuk uitgelopen ook!fsterchele23 wrote:Leek dazet in de voetbal zeggen, derop en deroverspijtig dat men clubke da gistern nie kon...
Khad et nie door eigenlijk dat ik al zo dicht op iemand zen hielen zat in overall. Iedereen leek zover weg
Die 209 trophies die ik deze maand heb behaald zullen er voor iete tss zitten xd. Doe ik dat dan goed of wordt het stilaan tijd dat ze me in een afkickcentrum steken? Hmmmpaveman wrote:Idd: gelijk een stuk uitgelopen ook!fsterchele23 wrote:Leek dazet in de voetbal zeggen, derop en deroverspijtig dat men clubke da gistern nie kon...
Khad et nie door eigenlijk dat ik al zo dicht op iemand zen hielen zat in overall. Iedereen leek zover weg![]()
Voor mij duurt het altijd tijden voordat ik een paar % binnen een level stijg, jij bent gelijk al een level verder en daar al 10% binnen. Doe je goed!
E. Een combinatie van bovenstaande?Sora_Lizard wrote:Het volgende zou wel een onderwerp kunnen zijn van een zin/onzin verhaaltje bij de samenvatting. Daar ik het tegen die tijd toch wel vergeten ben nu maar alvast een schot vooraf:
Bij meerdere mensen, incluis mezelf, vraag ik me wel eens af of men
A. nu gamet om het plezier van het je storten in een fantasiewereld;
B. gamet om de virtuele beloningen in de vorm van trophy's;
C. gamet om de nog virtuelere statistieken in de vorm van lijstjes;
D. of omdat men gewoon verslaafd is?
Return to “PlayStation Network Gaming”