Re: Pronken met je Platinums
2494Deze maar dan nummerke 81Kolm wrote:
Platinum #199: Far Cry: New Dawn
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2499The Crew 2.
Moeilijkheid: 3/10
Fun: 5/10
Duur: 45u
Ik was weer één van de gelukkige die zeker 15u erover gedaan heeft om een wagen tot maximum punten te krijgen (RX7 drift). In de trophy guide spreken ze van een 4-5u grinden. Ik heb er zeker drie keer zo lang over gedaan omdat die ene item niet wou vallen.
Voor de rest is de game ca va maar ik vind het geen hoogvlieger. Het switchen tss 3 verschillende voertuigen ging echt moeizaam en ik gebruikte eigenlijk altijd het menu daarvoor. Nu de game is zeker niet slecht maar ik zet hem in de middenmoot.
2500Ik kan me helemaal niet eens die grind herinneren...
Congrats met de platinum!
Congrats met de platinum!
2501Oei de helft van plezier op 10. Dat is niet de moeite dan, toch proficiat
2502@Roy: ik vond er niet zo veel aan eigenlijk. Nu het is een goede racer met mooie variatie aan categorieën en verschillende voertuigen. Maar het kon mij niet overtuigen. Kwestie van persoonlijke smaak.
2503Ik heb me er wel goed mee geamuseerd. Het feit dat ik het beetje gespreid heb de game kan mss ook helpen.NTGSruler wrote:@Roy: ik vond er niet zo veel aan eigenlijk. Nu het is een goede racer met mooie variatie aan categorieën en verschillende voertuigen. Maar het kon mij niet overtuigen. Kwestie van persoonlijke smaak.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2505Bijna Anthem platinum
Helaas 2 trophies geglitched wat helaas niet te fixen is met een nieuw game aangezien de challenges op de server bewaart worden en ze dus niet op nieuw gedaan kunnen worden. Dus zodra de patch er is wat de trophies fixed zal dit nummer 249 zijn
Helaas 2 trophies geglitched wat helaas niet te fixen is met een nieuw game aangezien de challenges op de server bewaart worden en ze dus niet op nieuw gedaan kunnen worden. Dus zodra de patch er is wat de trophies fixed zal dit nummer 249 zijn