Re: PlayStation Plus

3047
Ik hoop dat ze door het weghalen van hun 'minstens 2 PS4 games' regel ook wat betere games weer kunnen geven. Want ze zijn toch duidelijk door hun PS4 games om te geven en de games die nu nog cross-buy uitkomen zijn vaak kleine/korte games die ook niet echt interessant zijn.
Image

3050
Mr.Wolf wrote: 29 Jan 2025 19:10 Best nog wel content mee! Vooral zin in die High On Life :p Was van de maker van Rick & Morty zeker?
Ja dacht ik wel. Ik heb Trover Saves the Universe gespeeld, ik had toen nog nooit van Rick&Morty gehoord. Maar die game vond ik eigenlijk wel fantastisch. Dus die High on Life (heb al wat gameplay bekeken) ben ik ook wel tevreden mee eerlijk gezegd.

Payday 3 gaat in de bibliotheek om waarschijnlijk nooit te spelen. PS4 games gaan eruit, maar het is al maanden dat Sony "bagger live-service-games" of multiplayer games erin steekt voor PS+. Ofwel is het ééntje waarvan er enorm veel DLC voor is.

Pac Man lijkt mij wel nog chille game, maar platformers ben ik niet de beste in.
Image

3054
DA is erg nieuw, maar krijgt online veel haat. Geen idee waarom precies, maar ik begrijp dat Mr. Wolf ons dat ook niet gaat vertellen :P. Ik vind het wel interessant om te kunnen proberen iig. Sonic blijft een mooie jeugdherinnering waar weinig meer van over is, Turtles laatst nog bij maatje van me gespeeld: ik heb ze vroeger niet zelf gespeeld, maar geeft alsnog nostalgische gevoelens naar bijv. Golden Axe.
Image

3056
Beetje moeilijke voor mij deze maand ( of volgende maand).

Leuk dat we iets recenter krijgen, maar Dragon Age zat ik nu niet direct op te wachten om te spelen :lol:

TMNT: ik herinner mij dat ik ooit eens 1 game daarvan heb gespeeld, ergens op Gameboy of Gameboy Color. Dus al lang verleden tijd. Geen idee wat mijn gevoel bij deze is.

Sonic vind ik persoonlijk meh, en is afgaande op reviews ook de minste game van de 3.
Image