Re: PlayStation Plus
3047Ik hoop dat ze door het weghalen van hun 'minstens 2 PS4 games' regel ook wat betere games weer kunnen geven. Want ze zijn toch duidelijk door hun PS4 games om te geven en de games die nu nog cross-buy uitkomen zijn vaak kleine/korte games die ook niet echt interessant zijn.
3048Best nog wel content mee! Vooral zin in die High On Life
Was van de maker van Rick & Morty zeker?
3049High On Life lijkt mij ook wel eens leuk 
En logisch dat ze binnen een jaar geen PS4-games meer toevoegen, het heeft op zich al redelijk lang geduurd.
En logisch dat ze binnen een jaar geen PS4-games meer toevoegen, het heeft op zich al redelijk lang geduurd.
3050Ja dacht ik wel. Ik heb Trover Saves the Universe gespeeld, ik had toen nog nooit van Rick&Morty gehoord. Maar die game vond ik eigenlijk wel fantastisch. Dus die High on Life (heb al wat gameplay bekeken) ben ik ook wel tevreden mee eerlijk gezegd.Mr.Wolf wrote: 29 Jan 2025 19:10 Best nog wel content mee! Vooral zin in die High On LifeWas van de maker van Rick & Morty zeker?
Payday 3 gaat in de bibliotheek om waarschijnlijk nooit te spelen. PS4 games gaan eruit, maar het is al maanden dat Sony "bagger live-service-games" of multiplayer games erin steekt voor PS+. Ofwel is het ééntje waarvan er enorm veel DLC voor is.
Pac Man lijkt mij wel nog chille game, maar platformers ben ik niet de beste in.
3051
Dragon Age: The Veilguard | PS5
Sonic Colors: Ultimate | PS4
Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection | PS4, PS5
https://blog.playstation.com/2025/02/26 ... ollection/
Toevallig had ik Dragon age vorige week voor 28 euro gekocht
3054DA is erg nieuw, maar krijgt online veel haat. Geen idee waarom precies, maar ik begrijp dat Mr. Wolf ons dat ook niet gaat vertellen
. Ik vind het wel interessant om te kunnen proberen iig. Sonic blijft een mooie jeugdherinnering waar weinig meer van over is, Turtles laatst nog bij maatje van me gespeeld: ik heb ze vroeger niet zelf gespeeld, maar geeft alsnog nostalgische gevoelens naar bijv. Golden Axe.
3055Na 4 maanden al bij Plus blijkbaar. Langs de ene kant vind ik het goed dat er iets recent komt, langs de andere kant is het wel een dubieuze titel. Ook een manier om je playerbase op te krikken zeker?
3056Beetje moeilijke voor mij deze maand ( of volgende maand).
Leuk dat we iets recenter krijgen, maar Dragon Age zat ik nu niet direct op te wachten om te spelen
TMNT: ik herinner mij dat ik ooit eens 1 game daarvan heb gespeeld, ergens op Gameboy of Gameboy Color. Dus al lang verleden tijd. Geen idee wat mijn gevoel bij deze is.
Sonic vind ik persoonlijk meh, en is afgaande op reviews ook de minste game van de 3.
Leuk dat we iets recenter krijgen, maar Dragon Age zat ik nu niet direct op te wachten om te spelen
TMNT: ik herinner mij dat ik ooit eens 1 game daarvan heb gespeeld, ergens op Gameboy of Gameboy Color. Dus al lang verleden tijd. Geen idee wat mijn gevoel bij deze is.
Sonic vind ik persoonlijk meh, en is afgaande op reviews ook de minste game van de 3.
3058PS Plus Extra & Premium March 2025
Extra & Premium
UFC 5
Prince of Persia The Lost Crown
Captain Tusbasa Rise of New Champions
Mobile Suit Gundam Battle Operation Code Fairy
Arcade Paradise
Bang-on balls chronicles
You suck at parking
Syberia The World before
Premium only