I take all the blame!fsterchele23 wrote:Plat 116 uncharted 4
Ondanks alle zever me online grind van oude uncharted en dlc van deze uncharted kon ik niet stoppen met spelen van deze plots xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Proficiat!
Moderator: Leaderboard Group
I take all the blame!fsterchele23 wrote:Plat 116 uncharted 4
Ondanks alle zever me online grind van oude uncharted en dlc van deze uncharted kon ik niet stoppen met spelen van deze plots xd
Gefeliciteerd!fsterchele23 wrote:Plat 116 uncharted 4
Zeker weten dat was me al opgevallen hahaNTGSruler wrote:Een nachie? Al verschillende nachies..
Dikke grave proficiat heb deze nog liggenmet0t0 wrote:God of War
Wat een fantastische game
26u 39min volgens de statistieken op het main menu... En dan ben ik nog 2-3u kwijt geweest met het wachten op convoys om te hijacken. Die dingen spawnden altijd achter mij en als ik me omdraaide om ernaar te kijken dan despawnden ze. Dus redelijk wat tijd aan een brug doorgebracht waar ze om de zoveel tijd is spawnen en over rijden. Ik heb ook nog bijna alles van crafting gedaan voor die bags. Denk dat ik 1-2 van die speciale missies niet gedaan heb, vermoedelijk uit de laatste 3-4 outposts. Nadat ik bericht kreeg van 'doe nu alles wat je nog wilt doen' heb ik snel die laatste 3-4 gedaan om dan het verhaal af te ronden. De laatste 3 bell towers heb ik dan ook maar gelaten voor wat het was want toen had ik alles behalve verhaal en ik miste nog wat van die stackable skills. Uiteindelijk had ik 13 skill points te kort, maar das was vrij snel geregeld bij dat laatste fort. Ik was ook heel de tijd de posters en andere collectibles die ik tegenkwam blijven oprapen voor xp, dat scheelde ook wel een hoop op het einde denk ik.FGras wrote:Holy shit jij bent snel!
Proficiat, is ook een hele leukefsterchele23 wrote:Plat 117 godfather 2
Door films te herbekijken, kreeg ik zin in de games xd
Return to “PlayStation Network Gaming”