Re: Pronken met je Platinums

3046
fsterchele23 wrote:Plat 116 uncharted 4
Image

Ondanks alle zever me online grind van oude uncharted en dlc van deze uncharted kon ik niet stoppen met spelen van deze plots xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
I take all the blame! :lol:

Proficiat! :cool:
Image

3047
fsterchele23 wrote:Plat 116 uncharted 4
Image

Ondanks alle zever me online grind van oude uncharted en dlc van deze uncharted kon ik niet stoppen met spelen van deze plots xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Gefeliciteerd! :party:

FF een nachie doorgedaan. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

3052
Ik noteer hem vast maar officieel is ie nog een half uurtje aan het idlen :lol:
Platinum 299: Saints Row: Gat out of Hell
Image

Dit is nu jullie kans om in te lopen op mij met de platinums. Volgende wordt hopelijk FF7 Remake (als Hard mode tenminste niet te moeilijk is :relief: )

En op moment ben ik ook met beide ps4 aan het afk-en :shh:
Image

3056
FGras wrote:Holy shit jij bent snel!
26u 39min volgens de statistieken op het main menu... En dan ben ik nog 2-3u kwijt geweest met het wachten op convoys om te hijacken. Die dingen spawnden altijd achter mij en als ik me omdraaide om ernaar te kijken dan despawnden ze. Dus redelijk wat tijd aan een brug doorgebracht waar ze om de zoveel tijd is spawnen en over rijden. Ik heb ook nog bijna alles van crafting gedaan voor die bags. Denk dat ik 1-2 van die speciale missies niet gedaan heb, vermoedelijk uit de laatste 3-4 outposts. Nadat ik bericht kreeg van 'doe nu alles wat je nog wilt doen' heb ik snel die laatste 3-4 gedaan om dan het verhaal af te ronden. De laatste 3 bell towers heb ik dan ook maar gelaten voor wat het was want toen had ik alles behalve verhaal en ik miste nog wat van die stackable skills. Uiteindelijk had ik 13 skill points te kort, maar das was vrij snel geregeld bij dat laatste fort. Ik was ook heel de tijd de posters en andere collectibles die ik tegenkwam blijven oprapen voor xp, dat scheelde ook wel een hoop op het einde denk ik.

Verder heb ik het hele weekend eigenlijk niks anders dan Far Cry 4 gedaan... dat helpt ook wel :p
Kijken hoever ik vanavond kom met de DLC, het is niet dat ik veel anders te doen heb nu :lol:
Image