#123 Is that all you got?
Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered

Moderator: Leaderboard Group
paveman wrote:Keurig gamerke! Is het je in je eentje gelukt om de shooting range te halen, of heb je nog hulp kunnen krijgen?
Congrats! Ook aan de rest hier!
Edit: vlot gedaan inderdaad ruler! Een mooie die goed bij jou past!
Proficiat

Ik had hem ook in de sale gekocht. Soort van 'Everybody's gone to the rapture' met een sausje van 'The Vanishing of Ethan Carter' en dat dan in de winter met een beetje een survival aspect wat de koude en (mental) health betreft.RoyVdW wrote:Doe je goed Kolm heb deze ook gekocht in sale voor €3 dus zal zijn geld wel waard zijn
Van die deskundige uitleg was ik al op de hoogte door wat opzoekingswerk en YT gameplay video's. Het sprak me wel aan want idd die vergelijkingsgames die je zegt die vond ik goed.Kolm wrote:Ik had hem ook in de sale gekocht. Soort van 'Everybody's gone to the rapture' met een sausje van 'The Vanishing of Ethan Carter' en dat dan in de winter met een beetje een survival aspect wat de koude en (mental) health betreft.RoyVdW wrote:Doe je goed Kolm heb deze ook gekocht in sale voor €3 dus zal zijn geld wel waard zijn
Platinum is zonder guide wel nagenoeg onmogelijk, sommige collectibles zaten gewoon ergens midden in het bos in een klein putje en voor dat type collectible had ik ook geen aanwijzigingen gezien in de game.
Return to “PlayStation Network Gaming”