Re: Pronken met je Platinums

3064
paveman wrote:Keurig gamerke! Is het je in je eentje gelukt om de shooting range te halen, of heb je nog hulp kunnen krijgen?

Congrats! Ook aan de rest hier!

Edit: vlot gedaan inderdaad ruler! Een mooie die goed bij jou past!

Door de nieuwe DLC had ik terug de goesting gevonden om het te proberen. Ik heb eerst geprobeerd om het te halen door met een machinegeweer te schieten die niet hoeft te herladen. Maar zelfs dan slaagde ik er maar in o maximum 12/15 te behalen. Ik ben dan een wapen gaan farmen bij een boss battle (assault rifle the dictator). Dit wapen schiet een horizontale lijn van 7 kogels, waardoor de shooting range véél makkelijker was. Toen is het na een 10tal keer gelukt :)

Toch bedankt dat je mij wou helpen ;) Als het met the dictator niet was gelukt, had ik je waarschijnlijk wel eens gevraagd of je tijd had.

Aan iedereen hier congrats! Jullie zijn allemaal fantastisch bezig. Ik ben al blij dat ik dit jaar eindelijk eens 1tje behaald heb :p
Image

3065
Geen probleem! Ik had je graag geholpen hoor! De disc reader van mijn Pro heeft alleen de nodige kuren en kan op het moment even niet alle dagen bij mijn 'gewone' PS4, dus had misschien alsnog lastig geworden. Maar beter dus dat het zo al gelukt is ;)
Wel een hoop werk voor 1 trophy, die we wss binnen 10 minuten hadden gehaald :silly:
Image

3067
NTGSruler wrote:Voor de 2e maal deze behaald. De eerste keer was mijn eerste platinum ooit en véél véél moeilijker (co-op in de tijd).

#123 Is that all you got?
Call of Duty Modern Warfare 2 Remastered

Image
Proficiat :cool:
Even makkelijk als de remaster van Modern Warfare 1? Gewoon op hard uitspelen en wat dingen verzamelen?

3068
@Met0t0: uitspelen op Veteran. Intel verzamelen. Level based trophies. En dan alle levels uitspelen zonder doodgaan (restart checkpoint werkt niet. Je moet missie terug van begin starten).

#124: Everybody's gone to the rapture.

Best aangename game. Heb ervan genoten. Het traag wandelen heeft mij eigenlijk niet gestoord.
Backtracker trophy glitched, heb dus nieuwe playthrough moeten doen om zo die binnen te halen.

Image
Image

3073
RoyVdW wrote:Doe je goed Kolm heb deze ook gekocht in sale voor €3 dus zal zijn geld wel waard zijn :P
Ik had hem ook in de sale gekocht. Soort van 'Everybody's gone to the rapture' met een sausje van 'The Vanishing of Ethan Carter' en dat dan in de winter met een beetje een survival aspect wat de koude en (mental) health betreft.
Platinum is zonder guide wel nagenoeg onmogelijk, sommige collectibles zaten gewoon ergens midden in het bos in een klein putje en voor dat type collectible had ik ook geen aanwijzigingen gezien in de game.
Image

3074
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Doe je goed Kolm heb deze ook gekocht in sale voor €3 dus zal zijn geld wel waard zijn :P
Ik had hem ook in de sale gekocht. Soort van 'Everybody's gone to the rapture' met een sausje van 'The Vanishing of Ethan Carter' en dat dan in de winter met een beetje een survival aspect wat de koude en (mental) health betreft.
Platinum is zonder guide wel nagenoeg onmogelijk, sommige collectibles zaten gewoon ergens midden in het bos in een klein putje en voor dat type collectible had ik ook geen aanwijzigingen gezien in de game.
Van die deskundige uitleg was ik al op de hoogte door wat opzoekingswerk en YT gameplay video's. Het sprak me wel aan want idd die vergelijkingsgames die je zegt die vond ik goed.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image