Re: Pronken met je Platinums

3108
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Is dat een zeer grappige plat Gamerke omdat je :D erbij zet? Proficiat :smug:
Eerder omdat ik er alleen maar heel blij van geworden ben
Image
Ik vond dat zo een toffe game van begin tot einde.
Ken het niet zal het eens opzoeken. Mss ook iets voor mij dan ik wil ook blij zijn
Image

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

3109
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Is dat een zeer grappige plat Gamerke omdat je :D erbij zet? Proficiat :smug:
Eerder omdat ik er alleen maar heel blij van geworden ben :) Ik vond dat zo een toffe game van begin tot einde.
Ken het niet zal het eens opzoeken. Mss ook iets voor mij dan ik wil ook blij zijn
Image

Is wel een VR game Roy
Image

3110
Marty wrote:
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:
Eerder omdat ik er alleen maar heel blij van geworden ben :) Ik vond dat zo een toffe game van begin tot einde.
Image

Is wel een VR game Roy
Ah ok nvt voor mij dan. Dan zal ik me blij maken met iets anders
Image

Image

3113
Proficiat dankzij jou zal ik die demo eens proberen. Lijkt niks voor mij precies adhv het filmpje. Die suggesties verdwaal ik in hoeveel FF's er zijn wow nooit gespeeld dus ken volgorde ook niet vanbuiten.

Uitgespeeld op een uurtje tijd. Bij die laatste baas ging ik dood. Dit spreekt me niet aan raar spel xp

Last edited by RoyVdW on 17 May 2020 23:59, edited 1 time in total.
Image

3117
Marty wrote:
paveman wrote:#157 World of Final Fantasy

True Grymoirian
Nice Pave :cool:
Hoe vlot had je Maduin?
Binnen een half uurtje! :D
Je moet een beetje mazzel hebben qua opstelling van de tegenpartij in de minigame, maar als je het concept snapt is het niet direct heel lastig om binnen 10 beurten te halen.

Thanks peepz!

@Roy: het is een game die gemaakt is voor fans van FF, met veel verwijzingen naar andere games en old skool gameplay. Per definitie niet een game die ik een nieuwkomer zou aanraden ;)
Image

3118
Je moet een beetje mazzel hebben qua opstelling van de tegenpartij in de minigame, maar als je het concept snapt is het niet direct heel lastig om binnen 10 beurten te halen.
Inderdaad ik het die ook redelijk snel. Nadertijd nog met redelijk wat mensen geruild zodat hun Maduin ook hadden. Sommige vonden die mini game echt kut, maar ik vond die zelf goed te doen
Image

3120
paveman wrote:
Marty wrote:
paveman wrote:#157 World of Final Fantasy

True Grymoirian
Nice Pave :cool:
Hoe vlot had je Maduin?

Thanks peepz!

@Roy: het is een game die gemaakt is voor fans van FF, met veel verwijzingen naar andere games en old skool gameplay. Per definitie niet een game die ik een nieuwkomer zou aanraden ;)

Ik had deze op mijn wishlist staan als vita game. Best dus links laten liggen als nieuweling tot FF? Ik zag dat gamemania maar 15 euro vroeg, vandaar mijn interesse.
Image