Re: Pronken met je Platinums
3106Is dat een zeer grappige plat Gamerke omdat je erbij zet? Proficiat
Moderator: Leaderboard Group
Eerder omdat ik er alleen maar heel blij van geworden ben Ik vond dat zo een toffe game van begin tot einde.RoyVdW wrote:Is dat een zeer grappige plat Gamerke omdat je erbij zet? Proficiat
Ken het niet zal het eens opzoeken. Mss ook iets voor mij dan ik wil ook blij zijngamerke1992 wrote:Eerder omdat ik er alleen maar heel blij van geworden ben Ik vond dat zo een toffe game van begin tot einde.RoyVdW wrote:Is dat een zeer grappige plat Gamerke omdat je erbij zet? Proficiat
Is wel een VR game RoyRoyVdW wrote:Ken het niet zal het eens opzoeken. Mss ook iets voor mij dan ik wil ook blij zijngamerke1992 wrote:Eerder omdat ik er alleen maar heel blij van geworden ben Ik vond dat zo een toffe game van begin tot einde.RoyVdW wrote:Is dat een zeer grappige plat Gamerke omdat je erbij zet? Proficiat
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ah ok nvt voor mij dan. Dan zal ik me blij maken met iets andersMarty wrote:Is wel een VR game RoyRoyVdW wrote:Ken het niet zal het eens opzoeken. Mss ook iets voor mij dan ik wil ook blij zijngamerke1992 wrote:Eerder omdat ik er alleen maar heel blij van geworden ben Ik vond dat zo een toffe game van begin tot einde.RoyVdW wrote:Is dat een zeer grappige plat Gamerke omdat je erbij zet? Proficiat
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Nice Pavepaveman wrote:#157 World of Final Fantasy
True Grymoirian
Binnen een half uurtje!Marty wrote:Nice Pavepaveman wrote:#157 World of Final Fantasy
True Grymoirian
Hoe vlot had je Maduin?
Inderdaad ik het die ook redelijk snel. Nadertijd nog met redelijk wat mensen geruild zodat hun Maduin ook hadden. Sommige vonden die mini game echt kut, maar ik vond die zelf goed te doenBinnen een half uurtje!
Je moet een beetje mazzel hebben qua opstelling van de tegenpartij in de minigame, maar als je het concept snapt is het niet direct heel lastig om binnen 10 beurten te halen.
paveman wrote:Binnen een half uurtje!Marty wrote:Nice Pavepaveman wrote:#157 World of Final Fantasy
True Grymoirian
Hoe vlot had je Maduin?
Je moet een beetje mazzel hebben qua opstelling van de tegenpartij in de minigame, maar als je het concept snapt is het niet direct heel lastig om binnen 10 beurten te halen.
Thanks peepz!
@Roy: het is een game die gemaakt is voor fans van FF, met veel verwijzingen naar andere games en old skool gameplay. Per definitie niet een game die ik een nieuwkomer zou aanraden
Return to “PlayStation Network Gaming”