Allemaal goed hoor ik heb nooit iets bewust verborgen ofzo foutje van PSN en Frans je moet weten dat ik ermee lach met dat patent enzo ik dacht wel dat u dat doorhad dus uw serieuze reactie is wel wat overdreven. Het is gwn onnozel dat er nu pas iets van gezegd wordt nadat ik het toevallig opmerk omdat mijn profiel niet meer update. Dikke vriendjes he vond uw post wat aanvallend maar dat kan aan mij liggen. Ik mag altijd mijn mening geven en die termijn en andere aanpassingen vond ik belachelijk. Maar iedereen moet idd alles laten zien al maakt het allemaal niet uit voor mij Ongelofelijk welke discussies zoiets teweeg kan brengen boeiend soms ;p
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Re: Trophy Leaderboards
347Tja, ik heb wel meerdere dingen geprobeerd. Op de PS4/Vita de games eerst weer op Hidden zetten en dan er weer af. Op dat systeem op Hidden zetten en op een ander systeem er af. Etc. Etc. Niets lijkt te helpen. Mss Sony maar eens vragen idd.
348@Roy: Ik moet eerlijk toegeven dat ik jouw post ook behoorlijk serieus had geïnterpreteerd Geschreven tekst laat helaas veel vormen van interpretatie toe en zelfs emoticons kunnen dat niet altijd duidelijk maken...
349Ha Roy, je bent een meester in het proberen de rollen om te draaien, nietwaar?
Als iemand op een zakelijke afhandeling van een onderwerp begint te reageren met "Dit vind ik belachelijk ..." dan komt dat bij mij als erg primair over. Of een en ander nu aan het licht is gekomen doordat jij iets gezegd hebt, is in dezen volkomen nietszeggend.
Blijkbaar ben jij de enige tot dusverre die er een probleem mee heeft dat we op het forum zaken zo eerlijk mogelijk willen kunnen beoordelen. Ten slotte hoef je niet jouw games van hidden af te halen. Je mag ze laten staan, maar is het niet beter voor jouw eigen gevoel als je zeker weet dat je op een heldere en eerlijke wijze aan de leiding gaat?
Voor dit alles krijg je nog tijd genoeg ook, maar als de H niet weg is volgende week dan is de kans heel groot dat je je medal verliest.
Als iemand op een zakelijke afhandeling van een onderwerp begint te reageren met "Dit vind ik belachelijk ..." dan komt dat bij mij als erg primair over. Of een en ander nu aan het licht is gekomen doordat jij iets gezegd hebt, is in dezen volkomen nietszeggend.
Blijkbaar ben jij de enige tot dusverre die er een probleem mee heeft dat we op het forum zaken zo eerlijk mogelijk willen kunnen beoordelen. Ten slotte hoef je niet jouw games van hidden af te halen. Je mag ze laten staan, maar is het niet beter voor jouw eigen gevoel als je zeker weet dat je op een heldere en eerlijke wijze aan de leiding gaat?
Voor dit alles krijg je nog tijd genoeg ook, maar als de H niet weg is volgende week dan is de kans heel groot dat je je medal verliest.
350Ik heb t ook als serieus gelezen, maar weet dat Roy vaak een pak serieuzer overkomt dan hij bedoelt, dus ik had het in die zin wel direct door dat hij een beetje aan het geinen was. Laten we elkaar sowieso niet zo aanvallen op wat iemand vindt, wat mij betreft... Ik deel wat dat betreft de mening van Roy ook zelfs wel een beetje: wat doen we moeilijk over een paar hidden trophies. Nogmaals: het maakt mij geen donder uit en zet ze net zo lief niet meer op hidden, maar wat maakt het eigenlijk ook uit. Deze leaderboards vind ik erg leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar we halen toch allemaal trophies voor onszelf en niet voor anderen...? Toch...?
351NB: net geprobeerd alles van Hidden af te halen.... Blijft er alsnog 167 hidden trophies op m'n profiel staan...? Nvm: haal mij maar van de lijsten af, want dit is toch onbegonnen werk. Ik vind het vooral alleen een beetje jammer dat er 2 plats verdwenen zijn.
352Ik denk dat die laatste dan degene zijn die glitched zijn bij jou. Mijn inziens zouden ze dat bij Sony makkelijk kunnen fixen. Welke 2 platinums mis je? Ik kan altijd eens kijken of ik ze via PSN wel kan vinden (niet nu want geen PS in de buurt).
353Hmm, interessant standpunt waarmee ik het helaas niet eens kan zijn. Althans deels niet. Iedereen haalt trophy's voor zichzelf, neem ik aan tenminste, gewoon omdat je het leuk vindt. Zodra je echter meedoet op een 'leaderboard' dan wil je jouw resultaten blijkbaar vergelijken met anderen en doe je het dus niet meer alleen voor jezelf.paveman wrote:Ik heb t ook als serieus gelezen, maar weet dat Roy vaak een pak serieuzer overkomt dan hij bedoelt, dus ik had het in die zin wel direct door dat hij een beetje aan het geinen was. Laten we elkaar sowieso niet zo aanvallen op wat iemand vindt, wat mij betreft... Ik deel wat dat betreft de mening van Roy ook zelfs wel een beetje: wat doen we moeilijk over een paar hidden trophies. Nogmaals: het maakt mij geen donder uit en zet ze net zo lief niet meer op hidden, maar wat maakt het eigenlijk ook uit. Deze leaderboards vind ik erg leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar we halen toch allemaal trophies voor onszelf en niet voor anderen...? Toch...?
Nu hebben we juist om de Leaderboards hier een klein beetje interessanter te maken er 'medals' aan verbonden. In de categorieën "Completion" en "Rarity" is het mogelijk de resultaten te beïnvloeden door trophy's hidden te zetten. Slechte resultaten weglaten zodat de zichtbare stand beter wordt.
Ik ben ervan overtuigd dat niemand hier en nu dit met deze vooropgezette bedoeling gedaan heeft. Het was echter een zwak punt in deze boards. Stel dat we dit nu niet oplossen en later melden zich nieuwe leden aan die willen meedoen dan hebben we geen poot om op te staan als deze minder eerlijk te werk zouden gaan.
Dit moeten we dus alleen al daarom oplossen, al is het ook eerlijker tegenover onze mede-members hier op het forum indien we het vanaf nu helder en eerlijk communiceren. Hidden trophy's zijn niet gewenst.
354We kunnen de termijn ook nog verder verleggen, zodat Paveman en misschien nog anderen de tijd hebben om een reactie te krijgen van Sony in het geval ze de trophies niet unhidden krijgen? Ik zeg maar iets, maar bijvoorbeeld tegen volgende maand 1 oktober?
355Dat denk ik ook idd. De platinum van Borderlands 2 PS4 en Odin Sphere: Leiftrhasir mis ik. Maar aan het aantal van 167 te zien zijn er meer games die verborgen blijven (iig voor PSNProfiles).Kolm wrote:Ik denk dat die laatste dan degene zijn die glitched zijn bij jou. Mijn inziens zouden ze dat bij Sony makkelijk kunnen fixen. Welke 2 platinums mis je? Ik kan altijd eens kijken of ik ze via PSN wel kan vinden (niet nu want geen PS in de buurt).
@Gamerke: hoeft van mij niet, hoor. Alhoewel ik me niet helemaal kan vinden in de algemene gedachtegang (zo kan een ander PS Plus games etc. via een 2e account geprobeerd hebben wat de statistieken net zo goed beïnvloedt, maar is dat geen probleem), lijkt het me toch ook voor niemand echt een probleem dat je er een aantal weken niet meer tussen staat? Of dat je - zo lang er trophies op hidden staan - niet meedingt voor leaderboards waarop dit positieve invloed kan hebben (rarity en completion)?
@Frans: ik probeer je niet aan te vallen, dat weet je. Voor mijn idee wordt er gewoon van iets leuks/ludieks iets heel serieus gemaakt. En daarnaast: voor mijn idee valt dat dus ook nog eens net zo goed te beïnvloeden, maar dan op een manier dat je het niet na kunt gaan. Dat is het enige wat ik wil zeggen. Voor mij maakt het oprecht niet uit wat we er mee doen.
356@ paveman, wat dat tweede account betreft heb je helemaal gelijk. Maar wellicht vinden we ook daar nog een oplossing voor. Ooit. Toch neemt het niet weg dat we mogelijke dwalingen moeten tegengaan. Daarbij komt dat je hidden te allen tijde nog achteraf kunt gebruiken en een tweede account niet.
Bij jou zijn de verschillen nu al zichtbaar. Jouw completion is van 85% gezakt naar 65% en je rarity gezakt van 47% naar 48%. Daartegenover staat dat je wel ca. 230 trophy's meer hebt nu die de stand bij overall zouden moeten verbeteren.
Overigens hadden slechts 3 van de 21 deelnemers hidden trophy's, waarvan er 2 toch in de toppen van de klassementen meedraaien. Let wel, het heeft geen invloed op de categorieën "Overall" en "Platinums". (Tenzij je nog wat moois boven water weet te krijgen!)
Ik weet dat je me niet probeert aan te vallen en dat weet ik feitelijk van Roy ook, alleen moet hij nog leren dat je niet alles zo maar kunt schrijven zonder dat die ander zich direct aangesproken voelt.
Bij jou zijn de verschillen nu al zichtbaar. Jouw completion is van 85% gezakt naar 65% en je rarity gezakt van 47% naar 48%. Daartegenover staat dat je wel ca. 230 trophy's meer hebt nu die de stand bij overall zouden moeten verbeteren.
Overigens hadden slechts 3 van de 21 deelnemers hidden trophy's, waarvan er 2 toch in de toppen van de klassementen meedraaien. Let wel, het heeft geen invloed op de categorieën "Overall" en "Platinums". (Tenzij je nog wat moois boven water weet te krijgen!)
Ik weet dat je me niet probeert aan te vallen en dat weet ik feitelijk van Roy ook, alleen moet hij nog leren dat je niet alles zo maar kunt schrijven zonder dat die ander zich direct aangesproken voelt.
357Wie zijn de mensen met de hidden trophies buiten paveman dan?
Allez dan moet iedereen niet beginnen checken of zij hidden trophies hebben en waar dat staat.
Allez dan moet iedereen niet beginnen checken of zij hidden trophies hebben en waar dat staat.
358Naast paveman zijn het alleen Sanity en Roy.Elexus wrote:Wie zijn de mensen met de hidden trophies buiten paveman dan?
359Ik normaal niet meer, al zegt psn profiles van wel. Mss moet ik eerst nog eens een trophy verdienen vooraleer het effectief een update doet.Sora_Lizard wrote:Naast paveman zijn het alleen Sanity en Roy.Elexus wrote:Wie zijn de mensen met de hidden trophies buiten paveman dan?