paveman wrote:Ik heb t ook als serieus gelezen, maar weet dat Roy vaak een pak serieuzer overkomt dan hij bedoelt, dus ik had het in die zin wel direct door dat hij een beetje aan het geinen was. Laten we elkaar sowieso niet zo aanvallen op wat iemand vindt, wat mij betreft... Ik deel wat dat betreft de mening van Roy ook zelfs wel een beetje: wat doen we moeilijk over een paar hidden trophies. Nogmaals: het maakt mij geen donder uit en zet ze net zo lief niet meer op hidden, maar wat maakt het eigenlijk ook uit. Deze leaderboards vind ik erg leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar we halen toch allemaal trophies voor onszelf en niet voor anderen...? Toch...?
Hmm, interessant standpunt waarmee ik het helaas niet eens kan zijn. Althans deels niet. Iedereen haalt trophy's voor zichzelf, neem ik aan tenminste, gewoon omdat je het leuk vindt. Zodra je echter meedoet op een 'leaderboard' dan wil je jouw resultaten blijkbaar vergelijken met anderen en doe je het dus niet meer alleen voor jezelf.
Nu hebben we juist om de Leaderboards hier een klein beetje interessanter te maken er 'medals' aan verbonden. In de categorieën "Completion" en "Rarity" is het mogelijk de resultaten te beïnvloeden door trophy's hidden te zetten. Slechte resultaten weglaten zodat de zichtbare stand beter wordt.
Ik ben ervan overtuigd dat niemand hier en nu dit met deze vooropgezette bedoeling gedaan heeft. Het was echter een zwak punt in deze boards. Stel dat we dit nu niet oplossen en later melden zich nieuwe leden aan die willen meedoen dan hebben we geen poot om op te staan als deze minder eerlijk te werk zouden gaan.
Dit moeten we dus alleen al daarom oplossen, al is het ook eerlijker tegenover onze mede-members hier op het forum indien we het vanaf nu helder en eerlijk communiceren. Hidden trophy's zijn niet gewenst.
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu