Re: PlayStation Plus
407Het is nog niet duidelijk of het jaarabonnement ook duurder wordtGamefreak wrote:PS Plus wordt idd duurder, zie quick news voor de link die ik heb gepost
Laten we maar hopen van niet, ze zouden beter eerst eens al hun diensten vlot genoeg laten draaien.
408Nee, jaarabonnement blijft gelijk.met0t0 wrote:Het is nog niet duidelijk of het jaarabonnement ook duurder wordtGamefreak wrote:PS Plus wordt idd duurder, zie quick news voor de link die ik heb gepost
Laten we maar hopen van niet, ze zouden beter eerst eens al hun diensten vlot genoeg laten draaien.
409Dan is het allemaal goed voor mijM-power wrote:Nee, jaarabonnement blijft gelijk.
410Natuurlijk gewoon een "slimme" truc om meer mensen een jaarabbo te laten nemen. Dat brengt direct meer geld in het laatje op korter termijn. Ik zie echter het wel gebeuren dat een jaarabbo gewoon 60 euro wordt op den duur.
411Idd maar zelfs met 60 euro per jaar ben je nog goedkoop af voor de games die je maandelijks terug krijgt
412Maar als je altijd 50 gewend bent is het moeilijk om zo'n redenering te volgen, als je volledig nieuw bent met ps plus zouden sommigen dat mss ook vindenRoyVdW wrote:Idd maar zelfs met 60 euro per jaar ben je nog goedkoop af voor de games die je maandelijks terug krijgt
413Ben ik mee akkoord.RoyVdW wrote:Idd maar zelfs met 60 euro per jaar ben je nog goedkoop af voor de games die je maandelijks terug krijgt
Is Xbox Gold ook geen 60 euro per jaar?
414Gold kan je makkelijk vinden voor 30 eur/per jaar aangezien er geen regio lock op zit.NTGSruler wrote:Ben ik mee akkoord.RoyVdW wrote:Idd maar zelfs met 60 euro per jaar ben je nog goedkoop af voor de games die je maandelijks terug krijgt
Is Xbox Gold ook geen 60 euro per jaar?
415Ben er niet zo in thuis in Xbox maar ok. Voorlopig heb ik eigenlijk ook nog nooit de volle pot betaald voor PS+. Altijd wel een korting ofzo gehad, maar zal nu wss niet meer het geval gaan zijn.M-power wrote:Gold kan je makkelijk vinden voor 30 eur/per jaar aangezien er geen regio lock op zit.
416En je kunt binnen een paar dagen stemmen. Keuze tussen Armello, Grow Home en Zobie Vikings.
https://www.4gamers.be/nieuws/47707/1/K ... ation-Plus
https://www.4gamers.be/nieuws/47707/1/K ... ation-Plus
418Idem en is ook al verkrijgbaar voor pc. Dus ik vermoed dat het dat zombie spel of grow home zal worden.Hybris wrote:Grow Home lijkt me het fijnst van de drie!
420Ik heb grow home tijdens de laatste steamsale gekocht, dus die hoef ik niet, misschien de andere twee wel.