^bedankt!
En gamerke ook nog proficiat met Elden Ring!
Hades is ook easy. Eén van de dingen die ik leuk vond eraan is ook dat je erin kan springen wanneer je wil, zoals bij een fighter of racegame. Ik speel liever 1 game tegelijk, maar je zou hem ook makkelijk tussendoor kunnen doen.
Re: Pronken met je Platinums
4172Aah good to knowzenmaster wrote: 07 Apr 2022 18:54 ^bedankt!
En gamerke ook nog proficiat met Elden Ring!
Hades is ook easy. Eén van de dingen die ik leuk vond eraan is ook dat je erin kan springen wanneer je wil, zoals bij een fighter of racegame. Ik speel liever 1 game tegelijk, maar je zou hem ook makkelijk tussendoor kunnen doen.
4173#118: NFS Payback
Gevloekt op de drift events (sommige) maar tevreden met deze.
Gevloekt op de drift events (sommige) maar tevreden met deze.
4180Ik heb redelijk doorgedaan vandaag en gisteren. Hoelang ik er precies over gedaan heb weet ik niet maar zal toch wel rond de 10-12u zijn.
Maar ik was positief verrast! Hij speelt erg vlot, zeker voor een game die op een serie gericht is
Maar ik was positief verrast! Hij speelt erg vlot, zeker voor een game die op een serie gericht is
4182Ik had de game al fysiek maar door PSPlus dacht ik er terug aan om hem eindelijk te spelen
4183Platinum 383: Dark Arcana: The Carnival
Platinum 384: Adventure Time: Pirates of the Enchiridion
Platinum 385: Babylon's Fall
Platinum 386: The Raven
Platinum 387: Fall Guys: Ultimate Knockout ( nieuwe game launcher dus gratis platinum als je die al hebt, oude launcher verdwijnt in mei dacht ik dus dat wordt een trophy lijst die je dan niet meer 100% kan halen.)
Platinum 388: Black Mirror
Platinum 389: Ghostwire: Tokyo
Platinum 390: Trigger Witch
Platinum 391: SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom
Platinum 400 staat al klaar. Net zoals platinum 300 en 350 gaat nummer 400 een Final Fantasy game worden.
Hoef alleen nog maar mijn anima crystals te gebruiken om level 99 te worden
Platinum 384: Adventure Time: Pirates of the Enchiridion
Platinum 385: Babylon's Fall
Platinum 386: The Raven
Platinum 387: Fall Guys: Ultimate Knockout ( nieuwe game launcher dus gratis platinum als je die al hebt, oude launcher verdwijnt in mei dacht ik dus dat wordt een trophy lijst die je dan niet meer 100% kan halen.)
Platinum 388: Black Mirror
Platinum 389: Ghostwire: Tokyo
Platinum 390: Trigger Witch
Platinum 391: SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom
Platinum 400 staat al klaar. Net zoals platinum 300 en 350 gaat nummer 400 een Final Fantasy game worden.
Hoef alleen nog maar mijn anima crystals te gebruiken om level 99 te worden
4185Zo ongeveer. Heb mijn pc niet vaak meer in gebruik en via telefoon is het ook niet alles om te posten