Het is vooral meer vuist gevechten geworden, aangezien in die tijd niet meer zo openlijk wapens werden gedragen dan in de vorige AC's. Ik heb toch liever de zwaardgevechten.met0t0 wrote:Leuk filmpje. De combat ziet er wat anders uit dan de laatste AC-game die ik heb gespeeld, Black Flag. Lijkt mij wel een verbetering
Re: The SHAREfactory
77Het lijkt mij ietsje trager te gaan, waarschijnlijk net omdat er minder met heel dodelijke wapens wordt gevochten. Zijn er dan helemaal geen zwaardgevechten in deze game?Toon8 wrote:Het is vooral meer vuist gevechten geworden, aangezien in die tijd niet meer zo openlijk wapens werden gedragen dan in de vorige AC's. Ik heb toch liever de zwaardgevechten.met0t0 wrote:Leuk filmpje. De combat ziet er wat anders uit dan de laatste AC-game die ik heb gespeeld, Black Flag. Lijkt mij wel een verbetering
78Het duurt inderdaad langer om vijanden uit te schakelen, zeker als je met mindere wapens speelt. Dus altijd wapen upgraden als je een lvl hoger bent. Er zijn trouwens maar 3 wapens: boksbeugel, stokzwaard en kukri. Ik speelde het liefst met een kukri omdat die het meest aan zwaard vechten deed denken. Je slaat je vijand tot hij bijna dood is (als het levensbalkje flikkert) en dan komt er een finisher specifiek voor ieder wapen. Je kan ook meerdere vijanden bijna dood maken en dan een meervoudige finisher doen. En er is bijvoorbeeld ook een combo counter, veel verandering vergeleken met vorige AC's. Toch op vecht gameplay gebied.met0t0 wrote:Het lijkt mij ietsje trager te gaan, waarschijnlijk net omdat er minder met heel dodelijke wapens wordt gevochten. Zijn er dan helemaal geen zwaardgevechten in deze game?Toon8 wrote:Het is vooral meer vuist gevechten geworden, aangezien in die tijd niet meer zo openlijk wapens werden gedragen dan in de vorige AC's. Ik heb toch liever de zwaardgevechten.met0t0 wrote:Leuk filmpje. De combat ziet er wat anders uit dan de laatste AC-game die ik heb gespeeld, Black Flag. Lijkt mij wel een verbetering
79Heldere uitlegToon8 wrote:Het duurt inderdaad langer om vijanden uit te schakelen, zeker als je met mindere wapens speelt. Dus altijd wapen upgraden als je een lvl hoger bent. Er zijn trouwens maar 3 wapens: boksbeugel, stokzwaard en kukri. Ik speelde het liefst met een kukri omdat die het meest aan zwaard vechten deed denken. Je slaat je vijand tot hij bijna dood is (als het levensbalkje flikkert) en dan komt er een finisher specifiek voor ieder wapen. Je kan ook meerdere vijanden bijna dood maken en dan een meervoudige finisher doen. En er is bijvoorbeeld ook een combo counter, veel verandering vergeleken met vorige AC's. Toch op vecht gameplay gebied.
85Nope, not at allmet0t0 wrote:Dat is er toch echt om gedaan?
86Ge zou dan beter met nog wat bots erbij spelen om te oefenen, dan gebeurt er veel meer dan één-tegen-ééndividedx11 wrote:Nope, not at allmet0t0 wrote:Dat is er toch echt om gedaan?Was met m'n maat aan het gamen en we zijn er alletwee niet zo goed in (hier ben ik zwaar aan het verliezen, de andere matchkes heb ik gewonnen) en hij dacht dat hij wel binnen ging rollen... Niet dus
En ik nog net op tijd om hem er uit te halen en naar de andere kant te doen.
88Dat ziet er echt wel een leuke game uit 
Zeker als het allemaal zo mooi op elkaar is afgesteld, wat een creativiteit
Zeker als het allemaal zo mooi op elkaar is afgesteld, wat een creativiteit
89Het doet mij wat denken aan Escape Plan maar dan als doel om te sterven ipv te overleven xD
90Nu ge het zo zegt...Kolm wrote:Het doet mij wat denken aan Escape Plan maar dan als doel om te sterven ipv te overleven xD
En waarschijnlijk ook vlottere controls dan in het begin op de Vita...