Re: The SHAREfactory

76
met0t0 wrote:Leuk filmpje. De combat ziet er wat anders uit dan de laatste AC-game die ik heb gespeeld, Black Flag. Lijkt mij wel een verbetering :)
Het is vooral meer vuist gevechten geworden, aangezien in die tijd niet meer zo openlijk wapens werden gedragen dan in de vorige AC's. Ik heb toch liever de zwaardgevechten.
Image

77
Toon8 wrote:
met0t0 wrote:Leuk filmpje. De combat ziet er wat anders uit dan de laatste AC-game die ik heb gespeeld, Black Flag. Lijkt mij wel een verbetering :)
Het is vooral meer vuist gevechten geworden, aangezien in die tijd niet meer zo openlijk wapens werden gedragen dan in de vorige AC's. Ik heb toch liever de zwaardgevechten.
Het lijkt mij ietsje trager te gaan, waarschijnlijk net omdat er minder met heel dodelijke wapens wordt gevochten. Zijn er dan helemaal geen zwaardgevechten in deze game?

78
met0t0 wrote:
Toon8 wrote:
Het lijkt mij ietsje trager te gaan, waarschijnlijk net omdat er minder met heel dodelijke wapens wordt gevochten. Zijn er dan helemaal geen zwaardgevechten in deze game?
Het duurt inderdaad langer om vijanden uit te schakelen, zeker als je met mindere wapens speelt. Dus altijd wapen upgraden als je een lvl hoger bent. Er zijn trouwens maar 3 wapens: boksbeugel, stokzwaard en kukri. Ik speelde het liefst met een kukri omdat die het meest aan zwaard vechten deed denken. Je slaat je vijand tot hij bijna dood is (als het levensbalkje flikkert) en dan komt er een finisher specifiek voor ieder wapen. Je kan ook meerdere vijanden bijna dood maken en dan een meervoudige finisher doen. En er is bijvoorbeeld ook een combo counter, veel verandering vergeleken met vorige AC's. Toch op vecht gameplay gebied.
Image

79
Toon8 wrote:Het duurt inderdaad langer om vijanden uit te schakelen, zeker als je met mindere wapens speelt. Dus altijd wapen upgraden als je een lvl hoger bent. Er zijn trouwens maar 3 wapens: boksbeugel, stokzwaard en kukri. Ik speelde het liefst met een kukri omdat die het meest aan zwaard vechten deed denken. Je slaat je vijand tot hij bijna dood is (als het levensbalkje flikkert) en dan komt er een finisher specifiek voor ieder wapen. Je kan ook meerdere vijanden bijna dood maken en dan een meervoudige finisher doen. En er is bijvoorbeeld ook een combo counter, veel verandering vergeleken met vorige AC's. Toch op vecht gameplay gebied.
Heldere uitleg :cool:

85
met0t0 wrote:Dat is er toch echt om gedaan? :p
Nope, not at all :p Was met m'n maat aan het gamen en we zijn er alletwee niet zo goed in (hier ben ik zwaar aan het verliezen, de andere matchkes heb ik gewonnen) en hij dacht dat hij wel binnen ging rollen... Niet dus :p En ik nog net op tijd om hem er uit te halen en naar de andere kant te doen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

86
dividedx11 wrote:
met0t0 wrote:Dat is er toch echt om gedaan? :p
Nope, not at all :p Was met m'n maat aan het gamen en we zijn er alletwee niet zo goed in (hier ben ik zwaar aan het verliezen, de andere matchkes heb ik gewonnen) en hij dacht dat hij wel binnen ging rollen... Niet dus :p En ik nog net op tijd om hem er uit te halen en naar de andere kant te doen.
Ge zou dan beter met nog wat bots erbij spelen om te oefenen, dan gebeurt er veel meer dan één-tegen-één :p