Re: Darksiders III

23
Gamefreak wrote:de game valt iewat tegen als ik de online reviews mag volgen :/
Ik hoor veel "meer van hetzelfde", wat ik geen probleem vind, maar ook "gebrek aan exploratie". Dat was toch een belangrijk deel van de vorige games. Als ik klaar ben met Red Dead haal ik deze waarschijnlijk wel eens.

24
Vandaag maar weer de game opgepakt. Hopelijk uitgespeeld voordat Genesis uit is. Platinum is nu een stuk makkelijker te behalen aangezien er nu een ng+ mode in zit :cool:
Last edited by Marty on 10 Feb 2020 15:59, edited 1 time in total.
Image

28
Marty wrote:Vandaag maar weer de game opgepakt. Hopelijk uitgespeeld voordat Genenis uit is. Platinum is nu een stuk makkelijker te behalen aangezien er nu een ng+ mode in zit :cool:
Wat maakt de NG+ voor verschil voor de moeilijkheid?
Ik vond de combat in 1&2 heerlijk en heb nooit echt de charme van Souls games begrepen (maar is ook niet echt mijn genre, dus niet zo gek), dus die keuze is niet zo moeilijk voor mij.
Image

29
paveman wrote:
Marty wrote:Vandaag maar weer de game opgepakt. Hopelijk uitgespeeld voordat Genenis uit is. Platinum is nu een stuk makkelijker te behalen aangezien er nu een ng+ mode in zit :cool:
Wat maakt de NG+ voor verschil voor de moeilijkheid?
Ik vond de combat in 1&2 heerlijk en heb nooit echt de charme van Souls games begrepen (maar is ook niet echt mijn genre, dus niet zo gek), dus die keuze is niet zo moeilijk voor mij.
Alle stats kun je meenemen naar ng+ dus je begint niet op level 1
Image