Gameplay!!!
Re: Darksiders III
23Ik hoor veel "meer van hetzelfde", wat ik geen probleem vind, maar ook "gebrek aan exploratie". Dat was toch een belangrijk deel van de vorige games. Als ik klaar ben met Red Dead haal ik deze waarschijnlijk wel eens.Gamefreak wrote:de game valt iewat tegen als ik de online reviews mag volgen :/
24Vandaag maar weer de game opgepakt. Hopelijk uitgespeeld voordat Genesis uit is. Platinum is nu een stuk makkelijker te behalen aangezien er nu een ng+ mode in zit
Last edited by Marty on 10 Feb 2020 15:59, edited 1 time in total.
25Deze zal ik misschien nog wel is spelen aangezien hij bij psplus zat, maar zal niet voor direct zijn: Teveel andere games
26En er blijkt ook een patch te zijn geweest die de combat aanpakt. Nu kun je kiezen tussen: Combat als in Darksiders 1&2 of combat zoals in een Darksouls
27Alsof ik na al die tijd nog weet hoe die combat was
Maar goed om te weten dat als het je frustreert, je ook nog even een andere optie kan proberen in de hoop dat het beter gaat
Maar goed om te weten dat als het je frustreert, je ook nog even een andere optie kan proberen in de hoop dat het beter gaat
28Wat maakt de NG+ voor verschil voor de moeilijkheid?Marty wrote:Vandaag maar weer de game opgepakt. Hopelijk uitgespeeld voordat Genenis uit is. Platinum is nu een stuk makkelijker te behalen aangezien er nu een ng+ mode in zit
Ik vond de combat in 1&2 heerlijk en heb nooit echt de charme van Souls games begrepen (maar is ook niet echt mijn genre, dus niet zo gek), dus die keuze is niet zo moeilijk voor mij.
29Alle stats kun je meenemen naar ng+ dus je begint niet op level 1paveman wrote:Wat maakt de NG+ voor verschil voor de moeilijkheid?Marty wrote:Vandaag maar weer de game opgepakt. Hopelijk uitgespeeld voordat Genenis uit is. Platinum is nu een stuk makkelijker te behalen aangezien er nu een ng+ mode in zit
Ik vond de combat in 1&2 heerlijk en heb nooit echt de charme van Souls games begrepen (maar is ook niet echt mijn genre, dus niet zo gek), dus die keuze is niet zo moeilijk voor mij.
30Om daarmee de game op een hogere moeilijkheidsgraad door te spelen, bedoel je dan?