Re: Uncharted 4
31Ziet er eerder een TPS uit. Ik verwacht weer een idiote trofeelijst met zoveel kills met dit of dat wapen.
Ik hou wel van zo'n trophy lijst. Ik kijk er alvast naar uit.RoyVdW wrote:Ziet er eerder een TPS uit. Ik verwacht weer een idiote trofeelijst met zoveel kills met dit of dat wapen.
of sla dat type vijanden 30 keer de tanden uit zijn bakkesRoyVdW wrote:Ziet er eerder een TPS uit. Ik verwacht weer een idiote trofeelijst met zoveel kills met dit of dat wapen.
Daar vind ik niet echt veel aan...RoyVdW wrote:Ja dat zijn stomme dingen zoals story-related trophies want die komen automatisch of met wat grinden die wapens. Heb liever een lijst waar je speciale acties moet doen en dat de gameplay beïnvloed wordt van hoe je normaal zou spelen zonder na te denken.
tis wel eentonig dat er altijd een steelbox bij zit, maar goed, ik ga voor de gewone special edition want ik heb al een beeldje van Drake staandividedx11 wrote:
Ouch, op Bol.com is de Special Edition €80 en de CE is €130.daviduvel wrote:Als de collector's edition niet teveel kost, koop ik hem
Maxidomino wrote:Ouch, op Bol.com is de Special Edition €80 en de CE is €130.daviduvel wrote:Als de collector's edition niet teveel kost, koop ik hem