Re: Hitman (2015)

77
Ik denk dat deze bij mij er ook in komt se. Ik heb eigenlijk nog eens zin in een degelijke stealthgame (moet trouwens nog eens MGS V verder doen, and i will), maar ja ik heb wel zin in deze. Al koop ik de volledige versie. Het ganse episode gedoe vind ik echt bullshit. Binnenkort betalen we 60euro per episode als we niet opletten. Stel je voor: Nieuwe Gran Turismo. Het eerste deel is een auto kopen en je eerste drie races doen. De rest volgt later. Niet aan mij besteedt. Ben al volledig geen fan van DLC, wat meestal gameplay en stukken game zijn die ze volledig in de game kunnen verwerken.
Image

82
Zo de eerste aflevering is een feit.
Whow Parijs is echt wel wat anders dan de beta. Zo groot, zoveel mogelijkheden maar ook echt moeilijk.

Ik merk aan me dat ik te snel wil, ik vlieg door heel dat level maar omdat het zo druk is in deze wereld kan je heel moeilijk iemand neermeppen zonder gezien te worden, overal zijn mensen.

Dit vergt tijd en heel veel geduld. Tijd om hier eens veel energie in te steken.
Image

83
Colossus wrote:Zo de eerste aflevering is een feit.
Whow Parijs is echt wel wat anders dan de beta. Zo groot, zoveel mogelijkheden maar ook echt moeilijk.

Ik merk aan me dat ik te snel wil, ik vlieg door heel dat level maar omdat het zo druk is in deze wereld kan je heel moeilijk iemand neermeppen zonder gezien te worden, overal zijn mensen.

Dit vergt tijd en heel veel geduld. Tijd om hier eens veel energie in te steken.
Klinkt alleszins heel leuk, dus veel plezier ermee :cool:

85
Heb een groot nadeel gevonden,
Wat duurt het ongelooflijk lang om ingame het pauze menu te laden om op het gemakje de challenge's te lezen die je nog moet volbrengen, ik denk dat 10 seconden nog kort is, dit vind ik echt enorm frustrerend.
Image

86
Weet iemand hoe ik bij het Parijslevel de telefoon kan pikken van de body guard van Victor Novikof? Alleen via die telefoon kan je evacuatie regelen om een aantal challenge's kills te behalen. Na een hele middag proberen kan ik geen hitman meer zien zo slecht voor mijn hart
Image

87
Colossus wrote:Weet iemand hoe ik bij het Parijslevel de telefoon kan pikken van de body guard van Victor Novikof? Alleen via die telefoon kan je evacuatie regelen om een aantal challenge's kills te behalen. Na een hele middag proberen kan ik geen hitman meer zien zo slecht voor mijn hart
Ik ga de oplossing gewoon eventjes tussen spoilertags zetten voor degenen die het zelf willen ontdekken, maar volgens mij zou het op volgende manier moeten lukken:
[+] Telefoon bodyguard
Het is op zich best simpel: de bodyguard afzonderen, hem bewusteloos krijgen en dan valt de telefoon normaal gezien gewoon op de grond. Dan "Code 17" oproepen voor de evacuatie.

Hier ook nog een filmpje gevonden, ik denk dat ge deze situatie bedoelt? ;)
Laat maar weten of het zo gelukt is ;)

88
met0t0 wrote:
Colossus wrote:Weet iemand hoe ik bij het Parijslevel de telefoon kan pikken van de body guard van Victor Novikof? Alleen via die telefoon kan je evacuatie regelen om een aantal challenge's kills te behalen. Na een hele middag proberen kan ik geen hitman meer zien zo slecht voor mijn hart
Ik ga de oplossing gewoon eventjes tussen spoilertags zetten voor degenen die het zelf willen ontdekken, maar volgens mij zou het op volgende manier moeten lukken:
[+] Telefoon bodyguard
Het is op zich best simpel: de bodyguard afzonderen, hem bewusteloos krijgen en dan valt de telefoon normaal gezien gewoon op de grond. Dan "Code 17" oproepen voor de evacuatie.

Hier ook nog een filmpje gevonden, ik denk dat ge deze situatie bedoelt? ;)
Laat maar weten of het zo gelukt is ;)

Aah! na het zien van deze video moet dit inderdaad de manier zijn om de bodyguard eindelijk af te zonderen van Victor.
En dat het best simpel is ben ik niet met je eens, je moet er maar opkomen want dit lijk me echt de enige manier om die telefoon te bemachtigen zonder dat je Novikof erbij betrekt want hij loopt altijd als een hondje achter hem aan! :(
Image

89
Colossus wrote:Aah! na het zien van deze video moet dit inderdaad de manier zijn om de bodyguard eindelijk af te zonderen van Victor.
En dat het best simpel is ben ik niet met je eens, je moet er maar opkomen want dit lijk me echt de enige manier om die telefoon te bemachtigen zonder dat je Novikof erbij betrekt want hij loopt altijd als een hondje achter hem aan! :(
Ter verduidelijking: ik bedoel niet dat deze uitvoering om iemand af te zonderen, simpel is ;)
Ik bedoelde gewoon dat het principe van hem af te zonderen voor de telefoon simpel is, maar dat het in dit geval wel nogal heel precies moet worden uitgevoerd.
Hopelijk lukt het toch, veel succes :cool:

90
Uiteindelijk was het toch gewoon harstikke makkelijk!
[+] hoe heb ik het gedaan
Uiteindelijk betrapte ik dat die bodyguard een ene keer ook wat doe proeven van gebakjes in een keuken, zomaar heel even en zo kwam ik erachter dat ik daar gif op kon strooien, zo werd hij ziek, ging naar de wc, en hadden ons momentje alleen :smug:
Moet uiteindelijk nog maar een paar opdrachten en ik heb alles gehaald van missie 1, nooit gedacht dat het me zou gaan lukken, het moeilijkste moet nu komen,

alles halen zonder gezien te worden, de doelwitten doden en verbergen, en allemaal in mijn pak.

Gaat niet meevallen.
Image