Re: Hitman (2015)
76@colossus ik heb e CE besteld in gm van dees spelleke. me very much like those games ma kga wel wachten me spelen tot alle epis uit zijn ik haat et om zon spel in stukken te spelen want ik vergeet alles veel te rap
Leuk filmpje, ik zou ook wel eens Hitman willen spelen op die manier, lijkt mij echt spannendColossus wrote:
Mijn conclusie, dat het net een game lijk!
Oftewel games lijken tegenwoordig net echt!
Klinkt alleszins heel leuk, dus veel plezier ermeeColossus wrote:Zo de eerste aflevering is een feit.
Whow Parijs is echt wel wat anders dan de beta. Zo groot, zoveel mogelijkheden maar ook echt moeilijk.
Ik merk aan me dat ik te snel wil, ik vlieg door heel dat level maar omdat het zo druk is in deze wereld kan je heel moeilijk iemand neermeppen zonder gezien te worden, overal zijn mensen.
Dit vergt tijd en heel veel geduld. Tijd om hier eens veel energie in te steken.
Ik ga de oplossing gewoon eventjes tussen spoilertags zetten voor degenen die het zelf willen ontdekken, maar volgens mij zou het op volgende manier moeten lukken:Colossus wrote:Weet iemand hoe ik bij het Parijslevel de telefoon kan pikken van de body guard van Victor Novikof? Alleen via die telefoon kan je evacuatie regelen om een aantal challenge's kills te behalen. Na een hele middag proberen kan ik geen hitman meer zien zo slecht voor mijn hart
met0t0 wrote:Ik ga de oplossing gewoon eventjes tussen spoilertags zetten voor degenen die het zelf willen ontdekken, maar volgens mij zou het op volgende manier moeten lukken:Colossus wrote:Weet iemand hoe ik bij het Parijslevel de telefoon kan pikken van de body guard van Victor Novikof? Alleen via die telefoon kan je evacuatie regelen om een aantal challenge's kills te behalen. Na een hele middag proberen kan ik geen hitman meer zien zo slecht voor mijn hart
Laat maar weten of het zo gelukt is
Ter verduidelijking: ik bedoel niet dat deze uitvoering om iemand af te zonderen, simpel isColossus wrote:Aah! na het zien van deze video moet dit inderdaad de manier zijn om de bodyguard eindelijk af te zonderen van Victor.
En dat het best simpel is ben ik niet met je eens, je moet er maar opkomen want dit lijk me echt de enige manier om die telefoon te bemachtigen zonder dat je Novikof erbij betrekt want hij loopt altijd als een hondje achter hem aan!