Strange Brigade

1
Image
van de makers van Sniper Elite
Ontwikkelaar: Rebellion Developments
Uitgever: Rebellion Developments
Genre: Action/Third person shooter
Release Date: 28 augustus 2018
Prijs: €49,99
Platform: PS4
Trailers:




Screenshots
Image

Image

Image

Image


Verhaal
Seteki de Witch Queen is weer ontwaakt en alleen een groep dappere helden kan vechten tegen haar angstaanjagende leger gemummificeerde monsters: de Strange Brigade!
Verken bijzondere ruïnes, los gevaarlijke puzzels op en ontdek verlokkelijke schatten terwijl je je een weg schiet door allerlei ondode vijanden in spannende third-person-actie!

EEN BOEIEND AVONTUUR
Jaag op de slechte Seteki in een oorverdovende campagne vol gevaarlijke opgravingen, verbazingwekkende piramides en ineenstortende grotten met een overvloed aan vijanden om terug naar het hiernamaals te sturen. Ga alleen op ontdekking of vorm een team met 2-4 spelers in online coöp!

VIER ONBEVREESDE SCHATTENJAGERS
Reis door de oude wereld als een van de vier knappe agenten die wel weten hoe ze met het bovennatuurlijke moeten afrekenen.
Last edited by Kolm on 25 Aug 2018 14:15, edited 1 time in total.
Reason: Banner naar https versie linken
Image

Re: Strange Brigade

7
ShAmPi wrote:En Marty?
Wat zijn je eerste bevindingen?

Want ik weet niet goed wat ik er van moet denken.
Het is natuurlijk geen Uncharted :P Je hebt 4 speelbare personages en sommige hebben andere skills. Heb zelf niet veel verschil gemerkt maar er is een personage die geheime deuren kan openen. Gameplay is prima alleen het aimen en raak schieten met bepaalde wapens is beetje lastig.
Heb het eerste level nu 4 keer doorlopen en nog steeds mis ik 3 collectibles. Dus sommige zitten aardig goed verstopt.
Je moet wel een beetje van de humor houden wat de commentator zegt, maar vind je het echt niets dan kun je dat verminderen of helemaal uitzetten.
De puzzels zijn tot nu toe nog niet echt moeilijk maar misschien wordt het wat lastiger in de latere levels.

Er is een Horde mode waar je zolang kunt spelen tot je doodgaat. Denk dat er wel een max level is maar geen idee welk level dat is.
En je kunt dacht ik tot 4 man coop spelen
Image

Re: Pronken met je Platinums

8
Kolm wrote:
Marty wrote:Platinum 241: Strange Brigade
Kan je de co-op trophies daarvan met twee halen? Zo ja: ik zoek hulp :P
Dat is te doen met 2 man. Moet dan wel weer even de game installeren :lol:
Meeste games vliegen er meteen af als de plat binnen is.

En de trophy om het einde van een ronde te halen in Horde zou ik ook nog kunnen helpen. Heb namelijk al een checkpoint staan op ronde 11.
Maar daar moeten wel meer mensen bij zijn anders ga je het niet halen denk ik. Maar die joinen meestal wel als je al op een hoge ronde zit


EDIT: Hier is mijn post dus ineens :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

9
Marty wrote:
Kolm wrote:
Marty wrote:Platinum 241: Strange Brigade
Kan je de co-op trophies daarvan met twee halen? Zo ja: ik zoek hulp :P
Dat is te doen met 2 man. Moet dan wel weer even de game installeren :lol:
Meeste games vliegen er meteen af als de plat binnen is.

En de trophy om het einde van een ronde te halen in Horde zou ik ook nog kunnen helpen. Heb namelijk al een checkpoint staan op ronde 11.
Maar daar moeten wel meer mensen bij zijn anders ga je het niet halen denk ik. Maar die joinen meestal wel als je al op een hoge ronde zit
Haha, doe ik normaal ook :saint:
Tenzij ik weet dat er nog DLC uitkomt of dat er nog mensen zijn die hulp nodig hebben/gevraagd hebben.

Die 3 horde trophies waren me nog niet helemaal duidelijk wat de requirements betreft:

Back From the Mouth of Hell
Complete the First Round in Horde
=> Bedoel je dat je een checkpoint hebt op wave 11 en dan nog ?? aantal waves moet doen om de ronde te completen?

Evasive Action
Get to Horde Wave 4 without taking any damage
=> Ik las dat je hiervoor kunt joinen in wave 3

Pay the Piper
Open a Gold Door in Horde
Image

Re: Strange Brigade

10
Ja ik heb een checkpoint op wave (dat is het woord wat ik zocht :P) 11 en je moet t/m wave 15.

Je kunt inderdaad in wave 3 joinen. Maar die heb ik zelf gedaan vanaf wave 1. DIe zijn goed te doen.
En een Golden deur openen is ook makkelijk aangezien je gold verdient door vijanden te killen en met dat goud kun je deuren openen.
Image

Re: Strange Brigade

12
Kolm wrote:Aha, duidelijk! :cool:

Vant weekend dan even kijken hiervoor? Zaterdagmiddag om 12u heb ik al een sessie voor Doom 3 BFG, maar de rest van het weekend moet in principe kunnen.
Stuur maar een bericht als je me online ziet in het weekend :)
Image

Re: Strange Brigade

13
Hier zijn we nog niet aan toegekomen... Eerste weekend was ik all-in Far Cry 5 zombies gegaan met fsterchele en tweede weekend amper thuis... :|

Hoelang denk je dat we hiervoor nodig hebben? Dit weekend ben ik heel het weekend thuis, enkel als er F1 is kan ik niet.
Image