Re: Batman: Arkham Knight

2
Mooie trailers, maar de gameplay lijkt (met uitzondering van de Batmobile) weer heel erg op de vorige games. Niet dat daar op zich zoveel mis mee is, maar dan hoop ik alvast dat de stad genoeg veranderd zal zijn. Ook op grafisch vlak lijkt het er al wat minder uit te zien dan de eerste beelden, maar da's normaal als er meer gameplay getoond wordt.

Ik ben echt benieuwd naar dit sluitstuk. Zeker hoe ze het zullen aanpakken na het einde van Arkham City :)

Re: Batman: Arkham Knight

4
met0t0 wrote:Mooie trailers, maar de gameplay lijkt (met uitzondering van de Batmobile) weer heel erg op de vorige games. Niet dat daar op zich zoveel mis mee is, maar dan hoop ik alvast dat de stad genoeg veranderd zal zijn. Ook op grafisch vlak lijkt het er al wat minder uit te zien dan de eerste beelden, maar da's normaal als er meer gameplay getoond wordt.

Ik ben echt benieuwd naar dit sluitstuk. Zeker hoe ze het zullen aanpakken na het einde van Arkham City :)
idem hier, om niet te spoilen maar ik weet wat je bedoelt, ik persoonlijk denk dat de ontwikkelaars ons daar met een kluitje in het riet hebben gestuurd :P

Re: Batman: Arkham Knight

13
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:mss is de game 3 weken uitgesteld omdat ze zich nog snel bedacht hebben en The Joker er alsnog in gaan steken.... het is voor Mark Hamill te hope van wel :smug:
Dan zou het iets langer duren dan 3 weken.
het was het gokje waard Gabber :P
cron