Oddworld

1
Na de remake van de eerste Oddworld met Oddworld: New 'n' Tasty krijgt nu ook de sequel Abe's Exoddus een volledige remake, zo verkondigde de ontwikkelaar zelf in een van zijn streams.

https://www.oddworld.com/2015/04/a-stor ... e-planned/
Image
There’s plenty to watch, with Lorne talking about his views on the games industry as well as on the world in general. But if you’re excited for what’s next in the world of Oddworld, you’ll want to scrub forward to 01:09:30 where Lorne reveals that we are planning to start work on a full ground-up remake of Abe’s Exoddus.

Voor het moment is het dus zeker dat de game wordt hermaakt, dus het zal nog een tijdje duren vooraleer meer info of beelden beschikbaar worden.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Oddworld

3
BozeGozerXrd wrote:Het wordt dan echt wel eens tijd voor een fysieke collectie.
En dan krijgen we weer 20x verschillende versies, met dit erbij of niet etc...liever niet dan.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Oddworld

4
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Het wordt dan echt wel eens tijd voor een fysieke collectie.
En dan krijgen we weer 20x verschillende versies, met dit erbij of niet etc...liever niet dan.
WTF is dat nu weer voor onzin? Gewoon een Oddworld Anthology box met Munch's Oddysee HD, Stranger's Wrath HD, en de twee remakes. Simpel, klaar, uitbrengen die hap!

Re: Oddworld

5
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Het wordt dan echt wel eens tijd voor een fysieke collectie.
En dan krijgen we weer 20x verschillende versies, met dit erbij of niet etc...liever niet dan.
WTF is dat nu weer voor onzin? Gewoon een Oddworld Anthology box met Munch's Oddysee HD, Stranger's Wrath HD, en de twee remakes. Simpel, klaar, uitbrengen die hap!
kalm Bozedingens. Kapiteinmans wil denk ik enkel beweren dat ze er dan weer overbodige extraatjes gaan bij duwen.... mij maakt het overigens niet uit, digitaal of fysiek, al heb ik iets meer de voorkeur voor fysiek :smug:

Re: Oddworld

6
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:Het wordt dan echt wel eens tijd voor een fysieke collectie.
En dan krijgen we weer 20x verschillende versies, met dit erbij of niet etc...liever niet dan.
WTF is dat nu weer voor onzin? Gewoon een Oddworld Anthology box met Munch's Oddysee HD, Stranger's Wrath HD, en de twee remakes. Simpel, klaar, uitbrengen die hap!
Die reactie is ook wel ongepast, vind ik.
Ik bedoel gewoon dat ze weer verschillende boxen kunnen samenstellen met al die games, wat niet ongewoon is.
Bijvoorbeeld, een box met de 2 remakes, dan een box met de oudere games, dan de remakes en oudere games samen, dan Mucnh en Wrath erbij etc.
Al dan niet in digitale vorm.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Oddworld

8
Als ze komen met fysieke versies zullen we een aantal keren die games opnieuw mogen kopen, vrees ik, want wie wilt er nu niet een disc...

Ik denk trouwens dat ze het moeilijk gaan hebben met echt nieuwe games te maken want je kan niet ontkennen dat Abe hun groot kanon is en nogmaals een Abe game zou iedereen wel willen maar ze moeten dan ook wel komen met een nieuw verhaal en dat is misschien niet zo makkelijk voor het personage Abe.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Oddworld

9
Captain Witwicky wrote:Als ze komen met fysieke versies zullen we een aantal keren die games opnieuw mogen kopen, vrees ik, want wie wilt er nu niet een disc...

Ik denk trouwens dat ze het moeilijk gaan hebben met echt nieuwe games te maken want je kan niet ontkennen dat Abe hun groot kanon is en nogmaals een Abe game zou iedereen wel willen maar ze moeten dan ook wel komen met een nieuw verhaal en dat is misschien niet zo makkelijk voor het personage Abe.
mss hebben ze toch nog iets achter de hand Cap :nerd:

Re: Oddworld

10
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Als ze komen met fysieke versies zullen we een aantal keren die games opnieuw mogen kopen, vrees ik, want wie wilt er nu niet een disc...

Ik denk trouwens dat ze het moeilijk gaan hebben met echt nieuwe games te maken want je kan niet ontkennen dat Abe hun groot kanon is en nogmaals een Abe game zou iedereen wel willen maar ze moeten dan ook wel komen met een nieuw verhaal en dat is misschien niet zo makkelijk voor het personage Abe.
mss hebben ze toch nog iets achter de hand Cap :nerd:
Kan altijd...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Oddworld

11
Volgens en facebook bericht krijgen we het dynamisch thema binnenkort gratis!

Our PlayStation 4 Dynamic Theme, coming 22nd September in North America and 23rd September in Europe. For the bargain price of FREE!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Oddworld

12
Via hun blog:

Our main focus of the show is, of course, to meet up with fans and show them what we’re doing with all things Odd. It’s too early to talk about the Exoddus remake that we’re planning but there might be a couple of nice surprises for people who visit our stand.

https://www.oddworld.com/2015/09/oddwor ... s-on-show/
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Oddworld

13
Captain Witwicky wrote:Volgens en facebook bericht krijgen we het dynamisch thema binnenkort gratis!

Our PlayStation 4 Dynamic Theme, coming 22nd September in North America and 23rd September in Europe. For the bargain price of FREE!
Voor degenen die het theme wouden voor Oddworld, het is inderdaad gratis en nu beschikbaar!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Oddworld

15
ShAmPi wrote:Ik gebruik nog steeds standaard thema. Al de rest is voorlopig maar bagger imo
Alst gratis is gaat dat me niet tegenhouden hoor :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron