Far Cry Primal

1
Gisteren werd er eerst een nieuwe Far Cry geteased door Ubisoft en later in de namiddag stuurde ze een reveal trailer de wereld in met de onthulling van de nieuwste Far Cry.

Ik ben alleszins onder de indruk. De prehistorische setting spreekt me heel erg hard aan omdat het toch eens iets anders is om enkel met speren, pijl en boog en dergelijke te vechten in plaats van met alle soorten geweren. Ik ga de game zeker in de gaten houden.

Wat denken jullie?

De game zou op 23 februari 2016 normaal gezien uitkomen.

(ik weet niet goed of Far Cry action-adventure of een shooter is. Een moderator moet het topic indien nodig verhuizen)
Image

Re: Far Cry Primal

3
Ik vind het een vreemde keuze, totaal iets anders dan de vorige games. Zal je nog wel het gevoel hebben dat je een FC aan het spelen ben? Ook vind ik dat het spel wel zeer snel uitkomt, we weten nu nog maar dat het bestaat en in februari is het er al.
Image

4
Ik vind het wel leuk. De periode spreekt mij aan (setting vooral) en de nieuwe dieren lijken mij wel wat.
Enige waar ik mij vragen bij stel is of de feel van de vorige games overeind zal blijven.

Je hebt immers geen pistolen, uzi's, shotguns en snipers in de prehistorie...
Image

10
Toon8 wrote:Ik vind het een vreemde keuze, totaal iets anders dan de vorige games. Zal je nog wel het gevoel hebben dat je een FC aan het spelen ben? Ook vind ik dat het spel wel zeer snel uitkomt, we weten nu nog maar dat het bestaat en in februari is het er al.
Hebben ze volgens mij gecheckt bij de teasing van Fallout 4. Enige grote verschil is dat er heel veel mensen zaten te wachten op F4 en denk eerlijk gezegd dat het bij Far Cry een stuk minder is. Voor zij die erop zaten te wachten is het zeker mooi, maar de vorige game is echt nog niet zolang geleden dus de meerderheid zit er niet mee in om langer te wachten.

OT:
Keuze voor nieuw thema verbaast me niet. FC3 en FC4 zijn beide nice games maar zijn redelijk gelijkaardig, ze zijn wel een beetje verplicht om het om een andere boeg te gooien. Ik ben alleszins benieuwd wat dit gaat worden, maar zal het wellicht pas later kopen aangezien ik nog F4 zal spelen dan. :p
Image

11
Ik ben ook wel benieuwd naar de game, vooral omdat het een setting is die niet veel games hebben. Maar toch heb ik het idee dat dit zal teleurstellen. Grotendeels omdat de naam far cry erin staat en mensen gaan dingen verwachten die in dit spel gewoon niet lukken.
Image