Re: Call of Duty: Black Ops 3

16
Marty wrote:Speel campaign splitscreen met een kameraad, maar bevalt wel goed.
Realistic gaat echt lastig zijn, 1 hit en je bent dood, maar als je met meerdere speelt kun je wel reviven natuurlijk

Je wapens kun je 2 keer prestigen en dan nog 1 keer naar max level brengen.
De eerste keer als je je wapen prestiged kun je je clan tag er op zitten en bij de tweede keer je kills met dat wapen
Vaker dan 2 lijkt me niet omdat je dan toch niets meer unlocked er voor.

En nu met dit dubbel xp weekend gaat het levelen redelijk vlotjes

Ben benieuwd voor de campaign. Binnenkort eens aan beginnen, was begonnen met multiplayer.

Ranking gaat goed nu, normaal gaat het wel een stuk trager.
Image

Re: Call of Duty: Black Ops 3

21
Dit blijft altijd nog irritant. Speel je goed, 23-16 en eindig je 29-40
Alleen omdat op een gegeven moment je hele team besluit te stoppen en je met zn 2en overblijft. En de enemy team alleen maar spawnkillen
Geen tijd om fatsoenlijk om te draaien:



Wat voor penalty krijg je eigenlijk als je een match eerder verlaat?
Image

Re: Call of Duty: Black Ops 3

22
Marty wrote:Dit blijft altijd nog irritant. Speel je goed, 23-16 en eindig je 29-40
Alleen omdat op een gegeven moment je hele team besluit te stoppen en je met zn 2en overblijft. En de enemy team alleen maar spawnkillen
Geen tijd om fatsoenlijk om te draaien:



Wat voor penalty krijg je eigenlijk als je een match eerder verlaat?
Dan verlies je je xp.

Ben jij eigenlijk al voor de Zombie trophies gegaan? Ik wil deze ooit wel eens doen. Maar Zombies ben ik totaal noob in. In de originele Black Ops game had ik deze ook nog nodig voor platinum. Jaren later heb ik deze gehaald met experienced zombiespelers.
Image

Re: Call of Duty: Black Ops 3

23
Alleen xp? en krijg je dan geen k/d van 0 ofzo? of wordt het dan helemaal niet meegeteld? Als dat dan niet meegeteld word dan kun je alle potjes waar je slecht speelt gewoon eerder stoppen en de potjes die je wel goed doet gewoon afmaken om een hoog k/d te halen.

Zombies alleen ff splitscreen gedaan, Maar was niet echt een succes aangezien je zoveel minder op je scherm kunt zien. Zelfs de tekst is amper te lezen in splitscreen. En we kwamen maar tot ronde 3 ofzo. Dus in zombies ook nog redelijk noobisch :shh:
Ik heb nog nooit een cod platinum gehaald :p
Image

Re: Call of Duty: Black Ops 3

24
Marty wrote:Alleen xp? en krijg je dan geen k/d van 0 ofzo? of wordt het dan helemaal niet meegeteld? Als dat dan niet meegeteld word dan kun je alle potjes waar je slecht speelt gewoon eerder stoppen en de potjes die je wel goed doet gewoon afmaken om een hoog k/d te halen.

Zombies alleen ff splitscreen gedaan, Maar was niet echt een succes aangezien je zoveel minder op je scherm kunt zien. Zelfs de tekst is amper te lezen in splitscreen. En we kwamen maar tot ronde 3 ofzo. Dus in zombies ook nog redelijk noobisch :shh:
Ik heb nog nooit een cod platinum gehaald :p
Hmmm dat weet ik dus niet zeker maar ik vermoed dat je K/D wel meetelt... Voor de reden dat je dus aanhaald.

Reden te meer om eens een platinum van de reeks te halen? Als je 150e ofzo? :smug:
Image

Re: Call of Duty: Black Ops 3

25
Dat lijkt me ook ja. Deze cod is wel waar ik mijn hoogste k/d ooit gehaald heb naar tig potjes te spelen.
Een k/d dat het vermelden in dikke cijfers waard is: 0,93 :D

Dat zie ik niet gebeuren en al helemaal niet om Campaign op Realistic uit te spelen. Het moet natuurlijk nog wel leuk blijven.
Zal binnenkort maar eens een spel uitzoeken uit mijn collectie voor platinum 150. Misschien wel Dark Cloud. Dat was mijn aller eerste ps2 game vroegahh :cool:

Ik heb vandaag ook nieuwe kontrolcaps besteld:
Image
Image
Ben benieuwd hoe dat zal spelen
Image

Re: Call of Duty: Black Ops 3

26
Marty wrote:Dat lijkt me ook ja. Deze cod is wel waar ik mijn hoogste k/d ooit gehaald heb naar tig potjes te spelen.
Een k/d dat het vermelden in dikke cijfers waard is: 0,93 :D

Dat zie ik niet gebeuren en al helemaal niet om Campaign op Realistic uit te spelen. Het moet natuurlijk nog wel leuk blijven.
Zal binnenkort maar eens een spel uitzoeken uit mijn collectie voor platinum 150. Misschien wel Dark Cloud. Dat was mijn aller eerste ps2 game vroegahh :cool:

Ik heb vandaag ook nieuwe kontrolcaps besteld:
Image
Image
Ben benieuwd hoe dat zal spelen
Ik heb Realistic eigenlijk nog niet geprobeerd. Er zijn er die het Solo hebben gedaan, dus ik wil het wel proberen.

Die Kontrol caps zien er wel leuk uit. Laat maar eens weten hoe het speelt.
Image

Re: Call of Duty: Black Ops 3

27
Zal nog wel even duren denk ik voordat ik ze binnen heb. Levertijd 1 tot 4 werkdagen. Kan dus wel een weekje duren.
ze zeggen dat je makkelijker kunt aimen enzo. Het zijn ook verhoogde caps voor op de pookjes. Ben zelf ook benieuwd of het goed werkt

Solo zal vast wel kunnen maar ik vergeet altijd de zombies die van achteren komen. :dizzy:
Image

Re: Call of Duty: Black Ops 3

28
Marty wrote:Zal nog wel even duren denk ik voordat ik ze binnen heb. Levertijd 1 tot 4 werkdagen. Kan dus wel een weekje duren.
ze zeggen dat je makkelijker kunt aimen enzo. Het zijn ook verhoogde caps voor op de pookjes. Ben zelf ook benieuwd of het goed werkt

Solo zal vast wel kunnen maar ik vergeet altijd de zombies die van achteren komen. :dizzy:
Ik heb de campaign nog niet gewoon uitgespeeld maar er zitten zombies in?? Of bedoel je gewoon de zombie mode?
Image

Re: Call of Duty: Black Ops 3

29
Hoe kom ik bij zombies :think:
Had het inderdaad over de zombie mode

Maar er is nog een campaign:
Nightmares, en daar zitten wel zombies in. Je speelt dezelfde levels, alleen in een andere volgorde en de normale vijanden zijn dan zombies. Das best wel cool
Image

Re: Call of Duty: Black Ops 3

30
Marty wrote:Hoe kom ik bij zombies :think:
Had het inderdaad over de zombie mode

Maar er is nog een campaign:
Nightmares, en daar zitten wel zombies in. Je speelt dezelfde levels, alleen in een andere volgorde en de normale vijanden zijn dan zombies. Das best wel cool

Das het eerste dat ik er van hoor eigenlijk van die Nightmares mode. Nog veel te ontdekken dus.
Image