Re: Far Cry 5

16
Elexus wrote:Ik vond Far Cry 3 echt een super spel. Ik moet nog Far Cry 4 en Primal spelen, ook al liggen ze hier klaar. :p

Deze Far Cry straalt wel weer een heel andere sfeer uit, wat ik goed vind. Hopelijk is de game echt wat uniek zodat we geen deja vu gevoel krijgen.
Lol, hier ook.

Ben al eens begonnen aan 4 en Primal maar toch niet doorgedaan wegens andere games die net dat tikkeltje ''nieuwer'' waren denk ik :)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

18
Ik had toch wat meer gameplay verwacht, zoals die 30 minuten bij AC. Maar met dat hij pas eind februari uitkomt hebben ze nog wel tijd voor dat. Voor de rest ziet het er goed uit en ben aan het twijfelen om hem op release te halen.
Image

20
Zelfde hier. Far Cry 3 was ca va. Maar het wordt snel repetitief. Game 4 en Primal kan ik niet oordelen wegens niet gespeeld. Kan mij wel inbeelden dat het op zich weinig van elkaar verschilt kwam gameplay.
Image

24
Kolm wrote:Zou deze singleplayer campaign dan ook een aparte game zijn met een aparte trophylijst? :think:
Maw: Komt er ook een aparte PS4 versie van FC3?
Je zal FC3 ook apart kunnen kopen op de ps4, volgens 4gamers.
Image

26
Ben nog steeds benieuwd naar deze game. Heb mijn beste herinneringen aan deze serie met Far Cry 2 (god wat was die mooi en heerlijk om te spelen) en hoop dat deel 5 weer hetzelfde doet. Vond Far Cry 3 ook leuk (Vaas was echt te overrated daarentegen) en Far Cry 4 was ook de moeite waard. FC5 lijkt alvast wel interessante setting hebben.
Last edited by billie91 on 13 Feb 2018 13:36, edited 1 time in total.
Image

27
Ben eigenlijk wel zeer benieuwd naar de deze. Vind de setting ook wel leuk zo in de VS met dan die cult. Maar moet eerst nog aan Primal beginnen en wanneer ik tijd heb voor de deze staat hij hopelijk al aan een verminderde prijs ergens.
Image

28
Mr.Wolf wrote:Ben eigenlijk wel zeer benieuwd naar de deze. Vind de setting ook wel leuk zo in de VS met dan die cult. Maar moet eerst nog aan Primal beginnen en wanneer ik tijd heb voor de deze staat hij hopelijk al aan een verminderde prijs ergens.
Far Cry Primal heb ik hier ook nog liggen. Heb die game voor een tientje ofzo gekocht. Tegen de tijd dat ik aan FC5 toe kom is ie hopelijk ook een tientje. :D
Image