Re: Call of Duty Modern Warfare

275
Kolm wrote: 10 Nov 2022 23:35 @Marty: Dat is gewoon elke online shooter voor mij :lol:
Same here. :lol:

Ik kan het gewoon niet, FPS games. Moet altijd kunnen zien waar mijn personage is. Stom misschien, maar bijvoorbeeld om ergens op/over te springen, achter een hoek uit peepen, kan ik niet inschatten.
Het enige waar ik goed in was was Metal Gear Online. :P

Maar inderdaad die M16 in het filmpje, erg. Kan ook zijn dat ze het gewoon realistisch gemaakt hebben (recoil), maar dan zou dat bij de andere wapens ook zo moeten zijn. :think:
Image

276
Modern warfare 2 heeft ook een third person mode en de nieuwe warzone zou waarschijnlijk ook een third person mode krijgen.

Maar ik blijf er bij dat mijn aim goed is maar hij dodged beter :lol:

Ik heb de Ftac, wapen uit filmpje wel goud dus zo slecht ben ik nou ook weer niet :P
Image

277
Ik dacht dat WZ 2 bevestigd was kwestie 3th person. Ben er wel benieuwd naar.
DMZ is blijkbaar niet zo goed onthaald, vooral omdat het niet genoeg High risk reward is.

Die FTAC vind ik verschrikkelijk om mee te spelen. Al de rest vind ik eigenlijk zalig. De shotguns vooral.
Image

278
Zo campaign uitgespeeld op veteran. Nu nog wat trophies halen op recruut en dan nog de coop.

Iemand binnenkort tijd om die te doen?
Aankomende week/ 2weken gaat lastig worden ivm verbouwing thuis. Maar daarna zou het geen probleem zijn.
In het weekend trouwens ook geen probleem aangezien mensen uit de bouw dan niet werken
Image

280
Marty wrote: 09 Nov 2022 18:18 Als ik in sommige levels nog trager ga spelen, sta ik stil. Maar hopelijk past sbmm zich nog aan dat ik niet meteen in een überhaupt lobby terecht kom nadat ik 1 keer positief speel.

Denk als baracks er zijn en info te bekijken is mijn k/d tusseb 0,5 en 0.8 zit terwijl ik met voorgaande cods rond de 1.10 zit
K/d valt reuze mee. 0.96.
108 matches gespeeld
Win/loss ratio: 0.91

Ik stuur wel even een bericht als ze helemaal klaar zijn met de verbouwing hier om een keer de coop te doen
Image

282
@Marty @Gamerke

DMZ mode al geprobeerd? Fantastisch casual. Ik heb het solo geprobeerd maar de AI is echt niet normaal. De AI is vermoedelijk squad based (DMZ kan max met 3) en dus voor solo echt wel moeilijk.
Heb de mode even geprobeerd, maar met 3 samenwerken is echt fantastisch. Samen objectives doen, missies van verschillende facties, ziet er zalig uit.
Image

285
NTGSruler wrote: 15 Dec 2022 07:38 @Marty - Gamerke: Midseason update is live sinds gisteren. Double xp normaal gezien, Shipment toegevoegd en nieuw wapen + Raid. Gisteren was exclusief Playstation double xp, vanaf vandaag voor alle platformen dacht ik.
Ah dat is wel interessant dan! En hoe lang is die dubbele xp?

Ik zit momenteel zo hard in horizon dat ik COD heel even aan de kant hebt gelegd. Maar dubbele xp is wel een reden om een paar matches te doen.
Image