Re: Call of Duty Modern Warfare

288
Marty wrote: 15 Dec 2022 15:37 Misschien een keer de raid doen met z'n drieën? En nog een keer alle missies voor 3 sterren voor de trophies
Newsflash: de co-op is serieus moeilijker gemaakt met de launch van season 1. Vooral de ene missie om alles in stealth te doen is de exploit gepatched. Je kan nu niet meer dood gaan en je moet alles in 1 run doen. (die trophy heb ik wel behaald pré-patch). Jammere is dat je niet met drie kan spelen.

Voor de raid: Het is aangeraden om minstens 1 class volledig te hebben geupgraded (en dan elke speler een eigen klasse bijvoorbeeld). Anders zou het blijkbaar onmogelijk zijn om de raid tot een goed einde te brengen. Zelf wel nog niet gespeeld.
Image

290
Lang... Ja zeker als je stealthy moet zijn. De vereisten voor 3 sterren is binnen een bepaalde tijd de missie voltooien.

1 Class: bijvoorbeeld assault, of medic class. Ik vermoed dat je die alleen kunt upgraden in spec ops. Maar heb het zelf ook nog niet teveel gespeeld.
Image

295
Deze week tijd om die co-op trophies aan te pakken eindelijk? Laten we zeggen vanaf donderdag ben ik normaal vrij tot maandagavond. Kunnen we er wat tijd aan besteden als het nodig is. Moet ook nog een veteran playthrough doen. Maar als we die co-op kunnen halen dan kan ik deze misschien nog platinum halen dit jaar :D
Image

297
Marty wrote: 19 Dec 2022 18:20 Ik zou donderdag avond kunnen, vrijdag vanaf 20:30 en zaterdag kan hele dag. Met kerst is de kans klein dat ik online ben.

Ben overal uitgenodigd om kilo's te kweken :lol:
Oké dan proberen we die perioden eens. Ik beloof niets, maar ga wel mijn best doen om er te zijn. Verder heb ik geen benul wat het beste is om die missies te completen. Heb ze alledrie eens gespeeld, maar alledrie buiten tijd gedaan. Het zal best wel wat tijd vergen.
Image