Call of Duty WWII

1
Image
Ontwikkelaar: Sledgehammer Games
Uitgever: Activision
Genre: First Person Shooter
Release Date: Verkrijgbaar
Prijs: €59,99
Platform:PS4
Trailers:




Screenshots:
Image
Image
Image
Image
Image
Call of Duty®: WWII is een mijlpaal voor games die zich afspelen in de Tweede Wereldoorlog en bestaat uit drie speltypen: Campaign, Multiplayer en Zombies. In de prachtige campagne ga je naar Europa. De multiplayer grijpt terug naar de oorspronkelijke Call of Duty®-gameplay, waarin je met beide laarzen op de grond staat. Authentieke wapens en de klassieke 'run-and-gun'-actie staan centraal in de gevechten op locaties uit WO2. In het coöpspeltype beleef je een op zichzelf staand verhaal vol wendingen en bloedstollende momenten.
---------------------------------------------------
Bron: Sen Store
---------------------------------------------------
Last edited by Marty on 22 Dec 2017 19:48, edited 1 time in total.
Image

Re: Call of Duty WWII

3
Ja de game bevalt mij prima. Speel alleen vaak onregelmatig.
Zoals gisteren 2 potjes achter, 7-24 en 8-28. DUs heel slecht. Maar potje er na was het even een heel goed potje 40-7.
Soms krijg ik gewoon geen vijand neer. Wel hitmarkers maar ze gaan niet dood.

En wat ik wel handig vind als ik wapens wil levelen, zonder mn k/d te verklooien, is gewoon War te gaan spelen
Image

Re: Call of Duty WWII

4
Marty wrote:Ja de game bevalt mij prima. Speel alleen vaak onregelmatig.
Zoals gisteren 2 potjes achter, 7-24 en 8-28. DUs heel slecht. Maar potje er na was het even een heel goed potje 40-7.
Soms krijg ik gewoon geen vijand neer. Wel hitmarkers maar ze gaan niet dood.

En wat ik wel handig vind als ik wapens wil levelen, zonder mn k/d te verklooien, is gewoon War te gaan spelen
Veel hitmarkers had ik in het begin ook last van. Tis kwestie van goede set up te vinden. Ik speel nu bijna constant met de FG42, aimpoint en grip. Zalig wapen. Ik speel ook bijna exclusief met de Mountain Divisie. Die verbergt je constant voor de UAV's. Het helpt toch enorm om minder dood te gaan.
Image

Re: Call of Duty WWII

6
Die ranked matches is iets anders. Om te levelen kun je gewoon find a match kiezen. Ranked matches doet je eerst paar try outs en van daaruit wordt bepaald wat jouw niveau is. Dan kom je in een groep terecht met spelers van hetzelfde niveau en is het de bedoeling dat je hogerop geraakt.
Wat bedoel je met een straf? In vorige games was dit ook zo. Als je een match vroegtijdig verlaat krijg je je xp niet.
Image

Re: Call of Duty WWII

7
NTGSruler wrote:Die ranked matches is iets anders. Om te levelen kun je gewoon find a match kiezen. Ranked matches doet je eerst paar try outs en van daaruit wordt bepaald wat jouw niveau is. Dan kom je in een groep terecht met spelers van hetzelfde niveau en is het de bedoeling dat je hogerop geraakt.
Wat bedoel je met een straf? In vorige games was dit ook zo. Als je een match vroegtijdig verlaat krijg je je xp niet.
Ik zat in een ranked match S&D ik verliet het spel en ik kon 15 min niet inloggen voor een nieuwe match te spelen.

Re: Call of Duty WWII

9
NTGSruler wrote:
oxiraantje wrote:
Ik zat in een ranked match S&D ik verliet het spel en ik kon 15 min niet inloggen voor een nieuwe match te spelen.
Oei dat heb ik nog niet gehad?
Ik kreeg een medeling ervan en na 15 min was het opgelost. Morgen test ik COD een deftig en zal dan eens deftig alle menu's eens bekijken.

Re: Call of Duty WWII

12
Kolm wrote:Ik ken de game helaas niet, maar mijn bedenking: Was je misschien eerder doodgegaan en dat je voor doodgaan een granaat of mijn had gezet waar iemand zich pas erg laat op kapot liep?
Nee dat kan niet want zodra ik respawn dan zijn mijn mijnen ook weer weg. Enige wat ik kan bedenken is dat ik een mijn van de vijand heb opgeblazen en dat daardoor een van zijn teammaten is doodgegaan nadat hij al dood was. En ik dus de afterlife medaille kreeg
Image

Re: Call of Duty WWII

13
Marty wrote:
Kolm wrote:Ik ken de game helaas niet, maar mijn bedenking: Was je misschien eerder doodgegaan en dat je voor doodgaan een granaat of mijn had gezet waar iemand zich pas erg laat op kapot liep?
Nee dat kan niet want zodra ik respawn dan zijn mijn mijnen ook weer weg. Enige wat ik kan bedenken is dat ik een mijn van de vijand heb opgeblazen en dat daardoor een van zijn teammaten is doodgegaan nadat hij al dood was. En ik dus de afterlife medaille kreeg
Ingewikkeld :think: Maar misschien kan het, heb je al eens opgezocht of er mensen met een gelijkaardige situatie zijn?
Image

Re: Call of Duty WWII

14
Kolm wrote:
Marty wrote:
Kolm wrote:Ik ken de game helaas niet, maar mijn bedenking: Was je misschien eerder doodgegaan en dat je voor doodgaan een granaat of mijn had gezet waar iemand zich pas erg laat op kapot liep?
Nee dat kan niet want zodra ik respawn dan zijn mijn mijnen ook weer weg. Enige wat ik kan bedenken is dat ik een mijn van de vijand heb opgeblazen en dat daardoor een van zijn teammaten is doodgegaan nadat hij al dood was. En ik dus de afterlife medaille kreeg
Ingewikkeld :think: Maar misschien kan het, heb je al eens opgezocht of er mensen met een gelijkaardige situatie zijn?
Nope maar heb het wel een tweede keer gekregen op een zelfde soort manier. Ook weer via het opblazen van een vijandige mijn. Nja zijn iig extra punten voor mij :lol:
Image