Re: Oninaki

21
Marty wrote:
Sora_Lizard wrote:Injenakie is eigenlijk best een fatsoenlijke game. :)
Enmetklerenaan ook :silly:
:lol:
Goed gecounterd, my Deamon! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

22
Wat vind je tot nu toe het beste wapen?
Ikzelf speel steeds met het zwaard, lekker snel en de cross slash doet aardig wat damage. Vooral handig als een boss net heeft aangevallen en je heel even de tijd hebt om de aanval te chargen
Image

23
Dat ben ik wel met je eens, hoewel tegen een groot aantal kleinere vijanden ook de pistool kruisboog combinatie met 'dusk' erg prettig werkt. :)
Image

24
dusk is wel handig maar je word wel snel door de enemy geraakt. De daemons die ik waarschijnlijk ga levelen om alle skills te leren zijn: Aisha (zwaard), Treize (chains) en Rigan (dual wield), De andere classes spreken me niet zo aan, allemaal wat aan de slome kant.

Sora, ik zag dat je al van 5 daemons alle cutscenes al hebt gezien. Volgens mij ben ik al iets verder in de game en ik heb er pas 1 klaar. Wissel jij zoveel af of heb je alle nullstones gebruikt?
Image

25
Sora doet eerst de side quests / side trophies en dan pas de main quest :lol:

Verder is zijn tactiek superveel overlevellen zodat de vijanden neergaan als ze hem nog maar zien :O
Image

26
Marty wrote:dusk is wel handig maar je word wel snel door de enemy geraakt. De daemons die ik waarschijnlijk ga levelen om alle skills te leren zijn: Aisha (zwaard), Treize (chains) en Rigan (dual wield), De andere classes spreken me niet zo aan, allemaal wat aan de slome kant.

Sora, ik zag dat je al van 5 daemons alle cutscenes al hebt gezien. Volgens mij ben ik al iets verder in de game en ik heb er pas 1 klaar. Wissel jij zoveel af of heb je alle nullstones gebruikt?
Ik heb nauwelijks null stones gebruikt, alleen bij de laatste skill van Zaav, puur omdat ik nieuwsgierig was wat er zou gebeuren als een daemon zijn skill tree 'vol' heeft. Ik wissel inderdaad veel af maar voor sommige daemons ben ik op mijn leeftijd gewoon te langzaam geworden. ;(

Aisha is snel maar ik niet. Daarom heb ik sterke daemons nodig of nog beter, daemons die op afstand kunnen blijven en toch veel schade berokkenen. Dia is voor mij ideaal. Vooral Constellation doet veel pijn bij vijanden, ook bosses. Ik huppel als een kangoeroe over het veld en zo nu en dan schiet ik met zelf doelzoekende projectielen. Ik blijf uit de handen van bijvoorbeeld de Night Devil en na ca. 10 schoten is hij verslagen. Ik ben dan in twee doorgangen slechts een keer zelf geraakt.
Rigan komt voor mij te laat in de game denk ik. Andere daemons, Aisha, Saav, Dia en Will zijn al zo veel verder met levelen dat het wel lastig wordt om hem nog zo ver te krijgen.
Kolm wrote:Sora doet eerst de side quests / side trophies en dan pas de main quest :lol:

Verder is zijn tactiek superveel overlevellen zodat de vijanden neergaan als ze hem nog maar zien :O
Kolm heeft gelijk, ik doe meestal eerst allerlei side dingen bij een RPG. Dat levelt vaak zo lekker. Door mijn gebrek aan reactievermogen en snelheid moet ik het van pure kracht hebben in zo'n game. De enige manier om bosses te verslaan. Voor mij althans. :D

Zo heb ik nu pas beide eindes van de Night Devil achter de rug. :relief:
Image

27
Ik vind ze allemaal juist traag. Rigan is dan denk ik ook te snel voor je. Ik ga die zelf ook niet verder levelen. Die is niet zo heel sterk. Ik level Wil verder totdat ik 3 daemons de skill tree compleet heb.

Ondertussen heb ik de game ook uitgespeeld en moet nu alleen nog grinden om alles te unlocken. Die awakening duren wel lang moet ik zeggen. Heb er nu 11 unlocked en dus nog 7 te gaan.

Maar goed ik moet de endgame dungeon nog doen
[+] endgame dungeon
De endgame dungeon is 101 levels die je moet completen. In ieder geval lang genoeg denk ik om alle 3 de daemons te levelen en hopelijk ook alle awakenings te krijgen
Image

29
Sora_Lizard wrote:Oeps, dat lijkt veel op een Star Ocean game. :|
Ik zit nu op vloer 15. Ik denk dat 10 vloeren ongeveer een uur duren (kan ook langer zijn) Dan is dit dus een behoorlijk lange dungeon
Gelukkig krijg je om de 5 vloeren een savepoint. Je kunt dus wel de dungeon verlaten en later weer verder gaan. En ik denk als je dood gaat je terug naar je vorige savepoint gaat, maar dat heb ik nog niet getest. Speel deze laatste dungeon op Casual dan gaan de vijanden nog iets sneller dood. Story heb ik op normal uitgespeeld
Image