of nee, die is makkelijker !minermb wrote:Dat was precies mijn gedachteGamefreak wrote:lijkt warempel op de tabel van Mendelejev.billie91 wrote:Wellicht handig voor de mensen onder ons die hard met de game bezig zijn.
en beetje toch....
Re: No Man's Sky
303Leuk dat ge dus ook de andere weg op kunt, weg van het centrum
Dat zal ik vermoedelijk ook wel doen als ik de game koop. Hopelijk zijn de technische problemen snel verholpen.
Dat zal ik vermoedelijk ook wel doen als ik de game koop. Hopelijk zijn de technische problemen snel verholpen.
304Je begint ongeveer aan de rand van het universum en van daaruit naar het middelpunt, al staat het natuurlijk vrij om gewoon daar lak aan te hebben en nooit richting het middelpunt te gaan.met0t0 wrote:Leuk dat ge dus ook de andere weg op kunt, weg van het centrum
305Wat ik wel de bomb zal vinden is als je ineens in het zonnestelsel terecht kom en dat je naar de aarde kan vliegen en de aarde kan ontdekken, en dat het dan ook echt zo zou zijn dat je naar New York kan of naar Sidney en dan zelf naar Nederland/Belgie om even te koekeloeren,
als dit zo zou zijn dan is dat een +100 voor deze game
als dit zo zou zijn dan is dat een +100 voor deze game
306Ik ben het spel nu al een week en half aan het spelen en zit nu zowat op het einde. Ik vind geen nieuwe upgrades of blue prints meer en heb bij alle mijlpalen niveau 10 gehaald. Dus nieuwe woorden leren en aliens bezoeken is nu ook overbodig aangezien ik er niets meer aan verdien.
Ben daarnet ook aan het einde gekomen van het atlas pad, maar heb jammer genoeg in het begin van de game 2 atlas stenen verkocht.
Niet zo'n erge spoiler maar dacht om toch te verbergen: Heeft er iemand een idee waar ik deze kan kopen? Volgens de meeste komt dat willekeurig maar heb ze nu toch al in heel wat stelsels niet tegen gekomen
Ben daarnet ook aan het einde gekomen van het atlas pad, maar heb jammer genoeg in het begin van de game 2 atlas stenen verkocht.
Niet zo'n erge spoiler maar dacht om toch te verbergen: Heeft er iemand een idee waar ik deze kan kopen? Volgens de meeste komt dat willekeurig maar heb ze nu toch al in heel wat stelsels niet tegen gekomen
307Shit, ik heb net twee verkocht. Wellicht dat je nog andere Atlas kunt vinden via een ander pad. Ikzelf kan maar geen Atlas pass vinden. Ik vind maar geen anomaly waar ik eentje kan krijgen.Toon8 wrote:Ik ben het spel nu al een week en half aan het spelen en zit nu zowat op het einde. Ik vind geen nieuwe upgrades of blue prints meer en heb bij alle mijlpalen niveau 10 gehaald. Dus nieuwe woorden leren en aliens bezoeken is nu ook overbodig aangezien ik er niets meer aan verdien.
Edit: Ik herrinner me net dat dat je die Atlas stones kunt krijgen bij handelaren op een bepaalde stations.
308Jah dus die stenen niet verkopen als je het atlas pad volgt
Bij mij vond ik de anomaly na de 1e keer warpen weg van het atlas station. Maar hierna kwam ik soms willekeurig weer zo'n station tegen, maar behalve die atlas pass krijg je toch niets nuttigs meer.
Zag ook op het internet dat als je verder het pad naar het midden volgt dat je heel misschien nog atlas stations tegen komt die nog misschien een steen kunnen geven. Heb hier geen goesting in om tijd te verdoen dus hoop ik wel dat ik er ergens kan kopen. Geld is toch geen probleem.
Bij mij vond ik de anomaly na de 1e keer warpen weg van het atlas station. Maar hierna kwam ik soms willekeurig weer zo'n station tegen, maar behalve die atlas pass krijg je toch niets nuttigs meer.
Zag ook op het internet dat als je verder het pad naar het midden volgt dat je heel misschien nog atlas stations tegen komt die nog misschien een steen kunnen geven. Heb hier geen goesting in om tijd te verdoen dus hoop ik wel dat ik er ergens kan kopen. Geld is toch geen probleem.
309Inmiddels een anomaly gevonden. Nu weer verder planeten ontdekken en veel units verzamelen want ik wil een nieuw schip.Toon8 wrote:Jah dus die stenen niet verkopen als je het atlas pad volgt
310Wel ik heb het atlas pad beëindigd en het was op zijn minst gezegd zeer verrassend. En nu weet ik ook wat er gebeurt als je het centrum bereikt, door het verrassende einde heb ik dit eens opgezocht. Zelf zit ik er nog 160 000 lichtjaar vanaf, maar denk niet dat ik het ga doen.
Ik kan alleen maar besluiten dat er heel veel zever over dit spel verkondigt is, vooral door de makers zelf. Allemaal zeer teleurstellend
Ik kan alleen maar besluiten dat er heel veel zever over dit spel verkondigt is, vooral door de makers zelf. Allemaal zeer teleurstellend
311In spoiler wat er gebeurde bij de laatste atlas station en de reis naar het centrum. En wat ik ervan vind
313Na uw review te hebben gelezen ga ik het niet kopen. Wat doelloos rondzwerven tot deze grindplat popt neeii
314hai Royski tochRoyVdW wrote:Na uw review te hebben gelezen ga ik het niet kopen. Wat doelloos rondzwerven tot deze grindplat popt neeii
315Na een paar dagen niet op de ps4 geweest, start ik hem vandaag op en zie dat ik een bericht gekregen heb van iemand die ik niet ken. Blijkbaar is die kerel uit Engeland op maandag op één van mijn planeten geweest, heeft me opgezocht op psn en een vriendschap verzoek gestuurd
Zot dat er iemand op mijn ontdekkingen is gestuit, heb het zelf wel nog nooit voorgehad.
Zot dat er iemand op mijn ontdekkingen is gestuit, heb het zelf wel nog nooit voorgehad.