Guacamelee! 2 is aangekondigd:
Spelunky 2 aangekondigd:
Ghost of Tsushima, nieuw spel van sucker punch, aangekondigd:
Re: Quick News Topic
1037Ah leukminermb wrote:Guacamelee! 2 is aangekondigd
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@minermb wrote:Spelunky 2 aangekondigd
Edit: Die Sucker Punch game ziet er wel goed uit ook
1038Beetje teleurgesteld eigenlijk (buiten het allerlaatste, dat was zooooooo epic). Had toch graag iets meer nieuws gezien precies. Of misschien was ik gewoon te hard aan het wachten op een aankondiging van Bloodborne 2
1039Met die 3 trailers die miner aanhaalde is PGW al beter dan E3 voor mij eerlijk gezegd.Mr.Wolf wrote:Beetje teleurgesteld eigenlijk (buiten het allerlaatste, dat was zooooooo epic). Had toch graag iets meer nieuws gezien precies. Of misschien was ik gewoon te hard aan het wachten op een aankondiging van Bloodborne 2
1040Ik had ietsje meer verwacht, maar ik was tevreden met wat we te zien kregen
OT:
Onrush aangekondigd
OT:
Onrush aangekondigd
1041Eh, liever een nieuwe MotorStormminermb wrote:Ik had ietsje meer verwacht, maar ik was tevreden met wat we te zien kregen
OT:
Onrush aangekondigd
1042De kans is vrij klein dat er ooit nog een nieuwe Motorstorm komt.Tjeefkeuh wrote:Eh, liever een nieuwe MotorStormminermb wrote:Ik had ietsje meer verwacht, maar ik was tevreden met wat we te zien kregen
OT:
Onrush aangekondigd
Onrush is van de mensen achter Motorstorm. Die zitten nu bij Codemasters nadat Evolution Studio's door Playstation werd opgedoekt.
1043Uhu, en deze stijl spreekt mij minder aanFGras wrote:
De kans is vrij klein dat er ooit nog een nieuwe Motorstorm komt.
Onrush is van de mensen achter Motorstorm. Die zitten nu bij Codemasters nadat Evolution Studio's door Playstation werd opgedoekt.
1044Mee eens. Alleen al dankzij Guacamelee! 2!!!Tjeefkeuh wrote:Met die 3 trailers die miner aanhaalde is PGW al beter dan E3 voor mij eerlijk gezegd.Mr.Wolf wrote:Beetje teleurgesteld eigenlijk (buiten het allerlaatste, dat was zooooooo epic). Had toch graag iets meer nieuws gezien precies. Of misschien was ik gewoon te hard aan het wachten op een aankondiging van Bloodborne 2
1045Die nieuwe samoerai game kan de assassin creed game in japan zijn die we nooit kregen, ziet er zeer interessant uit.
1046Ghost of Tsushima en Onrush lijken mij heel interessant, die blijf ik zeker volgen
1047dit is een beetje een spirituele opvolger zeg maar...FGras wrote:De kans is vrij klein dat er ooit nog een nieuwe Motorstorm komt.Tjeefkeuh wrote:Eh, liever een nieuwe MotorStormminermb wrote:Ik had ietsje meer verwacht, maar ik was tevreden met wat we te zien kregen
OT:
Onrush aangekondigd
1048Potentieel zou FIFA 17 de laatste echte FIFA game zijn. Er zouden geruchten zijn dat ze in de toekomst via betalende upgrades zouden willen werken ipv telkens een volledig nieuwe game.
1049Upgrades voor 60 euro in het jaar klinkt mij gevoelsmatig als een stuk meer dan 60 euro voor een Fifa game per jaar.Sanity penguin wrote:Potentieel zou FIFA 17 de laatste echte FIFA game zijn. Er zouden geruchten zijn dat ze in de toekomst via betalende upgrades zouden willen werken ipv telkens een volledig nieuwe game.
Ik ben benieuwd of ze er zo meer geld uit zullen halen. Ik elk geval heeft het met upgrades wel meer potentie om een e-sports titel te worden.
1050Hilarisch; Belgische kansspelen commissie doet onderzoek naar het gebruik van lootboxes in de nieuwe battlefront van EA