Re: Quick News Topic

2026
Killzone: Shadow Fall sprak mij minder aan dan de andere Killzone-games, daarom slechts zelden online gespeeld. Killzone: Mercenary heb ik wel enorm veel en graag online gespeeld. Heel jammer dat er geen nieuwe Killzone-games meer gemaakt worden, ik vond dat altijd de leukste multiplayer van de FPS-games. Al ben ik nu ook heel blij dat ze Horizon maken :lol:

Re: Quick News Topic

2027
Kolm wrote: 23 Jul 2022 11:32
Mr.Wolf wrote: 23 Jul 2022 11:10 Al een geluk dat ik Shadow Fall tijdens de lockdown platinum gehaald heb! Was er toch eentje waar enorm veel werk in kroop!
Denk eraan: Indien je 100% wil, de DLC is ook online...
Aan de dlc ga ik niet beginnen :p Had mijn buik er wel van vol na het main spel!
Image

Re: Quick News Topic

2028
Mr.Wolf wrote: 24 Jul 2022 19:16 Aan de dlc ga ik niet beginnen :p Had mijn buik er wel van vol na het main spel!
De coop wins in de DLC werden op een bepaald moment ook wel saai... :q:



On 5 August 2022 the servers for EVE Gunjack will shutdown.
It seems this PSVR game is digital only and already delisted in most regions but seems still available in Hong Kong.
EVE Valkyrie was already announced to shutdown on the same date.

https://twitter.com/EVEGunjack/status/1 ... 7099042818
Image

Re: Quick News Topic

2029
Mr.Wolf wrote: 24 Jul 2022 19:16 Aan de dlc ga ik niet beginnen :p Had mijn buik er wel van vol na het main spel!
Ik begrijp je wel. Nochtans valt het echt goed mee. Eigenlijk mogen we tevreden zijn dat deze game grotendeels te vervolledigen was met bots. Alles echt in online matches moeten doen zou 3 keer zoveel tijd in beslag genomen hebben, niet te vergeten dat de multiplayer eigenlijk dood was/is.

@Met0t0: Shadow Fall was ook niet mijn beste ervaring met de KZ franchise. De eerste game vond ik nog altijd de beste. Killzone 2 was ook zéér goed, alleen zijn ze daar begonnen met de multiplayer. Ik zou graag echt nog eens een volwaardige leuke shooter willen spelen ZONDER multiplayer zoals bijvoorbeeld Spec Ops The Line. In deze tijden vrijwel ondenkbaar natuurlijk.
Image

Re: Quick News Topic

2030
NTGSruler wrote: 27 Jul 2022 11:32
Mr.Wolf wrote: 24 Jul 2022 19:16 Aan de dlc ga ik niet beginnen :p Had mijn buik er wel van vol na het main spel!
Ik begrijp je wel. Nochtans valt het echt goed mee. Eigenlijk mogen we tevreden zijn dat deze game grotendeels te vervolledigen was met bots. Alles echt in online matches moeten doen zou 3 keer zoveel tijd in beslag genomen hebben, niet te vergeten dat de multiplayer eigenlijk dood was/is.

@Met0t0: Shadow Fall was ook niet mijn beste ervaring met de KZ franchise. De eerste game vond ik nog altijd de beste. Killzone 2 was ook zéér goed, alleen zijn ze daar begonnen met de multiplayer. Ik zou graag echt nog eens een volwaardige leuke shooter willen spelen ZONDER multiplayer zoals bijvoorbeeld Spec Ops The Line. In deze tijden vrijwel ondenkbaar natuurlijk.
Spec Ops had een meesterlijk verhaal ook! Heb ik eigenlijk amper meegemaakt bij een FPS :p Ook BulletStorm vond ik destijds een erg knappe shooter met toffe gameplay!
Image

Re: Quick News Topic

2031
Dit is geen goed nieuws:
Star Wars KOTOR Remake was in development at Aspyr Media for almost three years before it was indefinitely delayed. According to Bloomberg, Aspyr showed off a vertical slice demo of the game to Lucasfilm and Sony, who were pleased with the game’s progress and believed the project was hitting its targets. A week later, Aspyr fired design director Brad Prince and art director Jason Minor, a decision that seems to be unexpected. Sources then claim the Aspyr studio heads themselves were not happy with the game’s progress and that it was taking up too much time and money.

The fate of the game is now in doubt. Aspyr employees claim they’ve been told the company is now looking for new contracts and development opportunities and Star Wars KOTOR Remake has been put on hold indefinitely. Saber Interactive had been brought in to help out on the game and some Aspyr employees are hoping Saber takes over the development of the project completely. Either way, the game will definitely not be hitting its original release window for the end of 2022. If development continues, 2025 would be a more accurate release window now. Both Aspyr Media and parent company Embracer have refused to comment.
Image

Re: Quick News Topic

2039
NTGSruler wrote: 04 Aug 2022 16:29 Yes! Underground 1 en 2 waren de beste NFS games! Uren mezelf mee vermaakt tijdens de PS2 dagen! Neon onder de wagen anyone? :lol:
Dat is 1 van de enige games naast San Andreas die ik mij nog volledig tot in detail kan herinneren dat ik die in de winkel ging halen vol enthousiasme :p

Dat gevoel in de free record shop toen ik deze kocht en dan die muziek en neon wanneer je de game dan thuis opstart :lol: Zalig!
Image
cron