Re: Quick News Topic

2013
Ugh 🤢 Hoe is het toch mogelijk…

Hetzelfde met Rocksmith, heb ik recent gelezen. Ik keek er enorm naar uit, maar het zal met een abonnement gaan zijn a la PS Plus als hij eindelijk dit jaar uitkomt. €100 per jaar. Zal binnenkort dan maar gewoon aan Rocksmith 2014 beginnen.
Image

Re: Quick News Topic

2015
Sanity penguin wrote: 14 Jul 2022 22:14 Lol, ik verwacht er precies niet te veel van. Misschien wat avatars of wallpapers :lol:
Demo van een onafgewerkte indie-game :hi5:

Wat betreft Skate 4: nee ik ga niet los gaan :lol: Sony heeft dit onlangs aangekondigd dat het hard inzet op live-subscription games. Ik hoop dat het hun ondergang wordt. Maar zal wel niet als je ziet dat elke "idioot" tegenwoordig 20 euro neerlegt voor een stom cosmetisch item om toch maar "cool" te zijn in een online-only game.

Vindt het zéér jammer voor je Kolm dat alle hype weg is nu. Het is hetzelfde geweest bij GT7.

Als je toch Skate 4 zou aanschaffen: bereidt je maar voor op een barebones game, met elke maand toevoegingen al dan niet betalend (EA).
Image

Re: Quick News Topic

2016
[youtube][/youtube]
NTGSruler wrote: 15 Jul 2022 17:27
Sanity penguin wrote: 14 Jul 2022 22:14 Lol, ik verwacht er precies niet te veel van. Misschien wat avatars of wallpapers :lol:
Demo van een onafgewerkte indie-game :hi5:

Wat betreft Skate 4: nee ik ga niet los gaan :lol: Sony heeft dit onlangs aangekondigd dat het hard inzet op live-subcription games. Ik hoop dat het hun ondergang wordt. Maar zal wel niet als je ziet dat elke "idioot" tegenwoordig 20 euro neerlegt voor een stom cosmetisch item om toch maar "cool" te zijn in een online-only game.

Vindt het zéér jammer voor je Kolm dat alle hype weg is nu. Het is hetzelfde geweest bij GT7.

Als je toch Skate 4 zou aanschaffen: bereidt je maar voor op een barebones game, met elke maand toevoegingen al dan niet betalend (EA).
Ik houd ook al ergens mijn hart vast voor hun nieuwe editie fifa vanaf 09/2023. Nu in september zou de laatste zijn met officiële licentie Fifa. Microtransacties zijn voor die game wel specifiek verboden in België maar ik voorzie al loopholes door de naamswijziging...
Image

Re: Quick News Topic

2018
zenmaster wrote: 15 Jul 2022 11:16 Ugh 🤢 Hoe is het toch mogelijk…

Hetzelfde met Rocksmith, heb ik recent gelezen. Ik keek er enorm naar uit, maar het zal met een abonnement gaan zijn a la PS Plus als hij eindelijk dit jaar uitkomt. €100 per jaar. Zal binnenkort dan maar gewoon aan Rocksmith 2014 beginnen.
Lol, sorry. Klopt inderdaad. Je gaat straks maandelijks betalen om op je gitaar te kunnen spelen! :lol:

Re: Quick News Topic

2019
FGras wrote: 15 Jul 2022 21:01
zenmaster wrote: 15 Jul 2022 11:16 Ugh 🤢 Hoe is het toch mogelijk…

Hetzelfde met Rocksmith, heb ik recent gelezen. Ik keek er enorm naar uit, maar het zal met een abonnement gaan zijn a la PS Plus als hij eindelijk dit jaar uitkomt. €100 per jaar. Zal binnenkort dan maar gewoon aan Rocksmith 2014 beginnen.
Lol, sorry. Klopt inderdaad. Je gaat straks maandelijks betalen om op je gitaar te kunnen spelen! :lol:
Echt, belachelijk he. 🤣
Gitaarles is tegenwoordig duurder denk ik, maar toch.
Image

Re: Quick News Topic

2020
Dat nieuwe reward-programma zal vermoedelijk maar weinig voorstellen. Zeker nadat ze alles zoveel mogelijk gebundeld hebben in PS+. Misschien eens 1% korting te winnen op een game die na 5 jaar nog steeds voor €69,99 in de PS Store staat :lol:

Heel jammer nieuws van Skate ook... :(

Re: Quick News Topic

2023
Zat er wel aan te komen nadat ze de website van killzone al hadden afgesloten... Maar is wel korte notice inderdaad. RIGS ken ik niet maar beide killzone games ben je wel even mee bezig. In beide gevallen kan veel met botgames maar hier en daar heb je toch een gewone game nodig.

Edit: Blij dat ik deze al gedaan heb als onderdeel van mijn 'alle online trophies voor games die al op mijn profiel staan'-clean up. Had anders erg krap geworden! :O
Image