@Paveman: duidelijk in het kamp van laptops!
@Sanity: dat is inderdaad wel een goed idee! 20 euro en je hebt er een pak gemak bij indien nodig! Bedankt!
Re: Het vragentopic: technisch
257I know, maar dan nog... Het bevalt mij totaal niet. Maar vandaar dat ik ook gelijk zeg dat t een lastige vraag is om te beantwoorden: het is echt een kwestie van wat je prettig vindt. En eigenlijk... ben ik gewoon een rare gast die een tablet minder handig vindt, maar ja. Ruler zal maar ook net die 1 op de 100 zijn.
Edit: dit was duidelijk @penguin
@Ruler: jep... geen idee waarom dus, maar het werkt voor mij gewoon wat handiger. Ik wil tijdens het surfen ook nog wel eens wat opslaan en dat vind ik ook maar onhandig op de tablet, maar verder heb ik eigenlijk geen enkel argument tegen tablet, voor laptop. En toch... heb ik 1000x liever de laptop...
Overigens: m'n vrouw gebruikt de tab ook alleen maar voor Netflix. Zodra zij wil surfen is het vechten om de laptop
@Ruler: jep... geen idee waarom dus, maar het werkt voor mij gewoon wat handiger. Ik wil tijdens het surfen ook nog wel eens wat opslaan en dat vind ik ook maar onhandig op de tablet, maar verder heb ik eigenlijk geen enkel argument tegen tablet, voor laptop. En toch... heb ik 1000x liever de laptop...
Overigens: m'n vrouw gebruikt de tab ook alleen maar voor Netflix. Zodra zij wil surfen is het vechten om de laptop
258Ewel mijn vrouw gebruikt de laptop maar tis nu niet dat ze elke avond er steevast gans de avond gebruik van maak. Zij kruipt liever in de zetel voor tv. Dus als het echt moet kan ik gerust de laptop gebruiken. Voor mezelf zie ik het eerder als "handiger" als ik boven zit te gamen en ik een guide volg of als ik voor de tv zit om te surfen, dan hoeft niet die ganse laptop mee.paveman wrote:I know, maar dan nog... Het bevalt mij totaal niet. Maar vandaar dat ik ook gelijk zeg dat t een lastige vraag is om te beantwoorden: het is echt een kwestie van wat je prettig vindt. En eigenlijk... ben ik gewoon een rare gast die een tablet minder handig vindt, maar ja. Ruler zal maar ook net die 1 op de 100 zijn.
259Ik ben dan ook raar en toevallig ook 1 op 100.paveman wrote:I know, maar dan nog... Het bevalt mij totaal niet. Maar vandaar dat ik ook gelijk zeg dat t een lastige vraag is om te beantwoorden: het is echt een kwestie van wat je prettig vindt. En eigenlijk... ben ik gewoon een rare gast die een tablet minder handig vindt, maar ja. Ruler zal maar ook net die 1 op de 100 zijn.
Een tablet heeft een aantal nadelen (voornamelijk typen dat enorm traag gaat) en als enige voordeel dat wat compacter is dan een laptop. Maar dat is een smartphone ook, en die zijn dan nog veel mobieler en minder lastig om vast te houden.
M.a.w. ik vind een tablet een nutteloos gimmicky wegwerpproduct dat de nadelen van een laptop met de nadelen van een smartphone combineert, maar geen van de voordelen.
260Ik heb mijn tablet ondertussen al 5 jaar, maar gebruik hem amper. Een notebook is misschien interessant? Je wilt geen Apple, dus is dat een goed alternatief voor een kleine macbook.
Ik persoonlijk gebruik mijn MacBook het liefst in de zetel. Het neemt niet veel plaats in, heeft enorme batterijduur en start op in 1 seconden uit slaapstand.
Ik persoonlijk gebruik mijn MacBook het liefst in de zetel. Het neemt niet veel plaats in, heeft enorme batterijduur en start op in 1 seconden uit slaapstand.
261Hm allemaal leuke reacties waar ik iets aan heb. Denk dat als ik het gewoon niet probeer ik het nooit zal weten. Tenslotte is eigen ervaring het beste om iets te beoordelen. Ben eigenlijk vooral benieuwd naar het gebruiksgemak van een tablet, maar zover heb ik hier eigenlijk nog niet veel positieve reacties daaromtrent gehoord...
262Tablet is aangeschaft. Heb gekozen voor de Samsung Tab S2. Volgende zaterdag heb ik hem in huis. Ben benieuwd!
263Laat maar weten wat jouw mening is als je het hebtNTGSruler wrote:Tablet is aangeschaft. Heb gekozen voor de Samsung Tab S2. Volgende zaterdag heb ik hem in huis. Ben benieuwd!
264Ik heb 1 van onze zenders om de garagepoort te openen laten vallen (hangt aan mijn sleutels), waardoor deze kapot is. Ik ben bij de firma die de garagepoort heeft geplaatst of ik een nieuwe mocht bestellen en zij vroeger 90 euro voor 1 zender. Ik vond dat belachelijk duur en heb dezelfde zender op internet gevonden voor 35 euro. Schandalig vind ik dat, maar ja to the point.
Weten jullie wat het verschil is tussen al deze zenders? Je hebt er van 8 euro en je hebt er van 55 euro. Het enige dat ik kan bedenken is het bereik en het aantal knopjes (en dus kanalen). Gezien we maar 1 poort hebben is 1 kanaal al voldoende.
Zou er nog iets zijn waar ik op moet letten?
Weten jullie wat het verschil is tussen al deze zenders? Je hebt er van 8 euro en je hebt er van 55 euro. Het enige dat ik kan bedenken is het bereik en het aantal knopjes (en dus kanalen). Gezien we maar 1 poort hebben is 1 kanaal al voldoende.
265Die knoppen dienen idd enkel voor verschillende frequenties en je zou goed moeten zitten met 1.gamerke1992 wrote:Ik heb 1 van onze zenders om de garagepoort te openen laten vallen (hangt aan mijn sleutels), waardoor deze kapot is. Ik ben bij de firma die de garagepoort heeft geplaatst of ik een nieuwe mocht bestellen en zij vroeger 90 euro voor 1 zender. Ik vond dat belachelijk duur en heb dezelfde zender op internet gevonden voor 35 euro. Schandalig vind ik dat, maar ja to the point.
Verder moet je denken ik wel kijken dat je toch van hetzelfde merk pakt om eventuele problemen te vermijden en om makkelijk te kunnen programmeren. Ik heb ooit eentje van een ander me4k aangeschaft als de motor en ik kreeg hem niet aan de praat...
266Doe ik zeker! Ben alvast benieuwd naar het toestel!gamerke1992 wrote:Laat maar weten wat jouw mening is als je het hebtNTGSruler wrote:Tablet is aangeschaft. Heb gekozen voor de Samsung Tab S2. Volgende zaterdag heb ik hem in huis. Ben benieuwd!
267Ik erger er mij immens aan dat vele sites mobileview forcen op tablet.
Mijn tablet lag hier al 2 maand stil en heb hem nu gereset en em zal naar mijn madam gaan
Mijn tablet lag hier al 2 maand stil en heb hem nu gereset en em zal naar mijn madam gaan
268Dat is wel belangrijk dan. Ik kan dezelfde kopen via een webshop,maar ik ga dan eerst nog eens kijken of ik die niet nog goedkoper vind.Sanity penguin wrote:Die knoppen dienen idd enkel voor verschillende frequenties en je zou goed moeten zitten met 1.gamerke1992 wrote:Ik heb 1 van onze zenders om de garagepoort te openen laten vallen (hangt aan mijn sleutels), waardoor deze kapot is. Ik ben bij de firma die de garagepoort heeft geplaatst of ik een nieuwe mocht bestellen en zij vroeger 90 euro voor 1 zender. Ik vond dat belachelijk duur en heb dezelfde zender op internet gevonden voor 35 euro. Schandalig vind ik dat, maar ja to the point.
Verder moet je denken ik wel kijken dat je toch van hetzelfde merk pakt om eventuele problemen te vermijden en om makkelijk te kunnen programmeren. Ik heb ooit eentje van een ander me4k aangeschaft als de motor en ik kreeg hem niet aan de praat...
270Laat ons eens weten hoeveel ge het over een jaar nog gebruiktNTGSruler wrote:Tablet is binnen!! Leuk ding!