jup, best nice, enige vervelende was dak alleen ging en er maar 1 strage was dus tussen optredens wat verveelde.met0t0 wrote: Ah, ge zijt toch naar Alcatraz geweest?
en srry for late reply
23 oktober nieuw album ook
jup, best nice, enige vervelende was dak alleen ging en er maar 1 strage was dus tussen optredens wat verveelde.met0t0 wrote: Ah, ge zijt toch naar Alcatraz geweest?
Beide dagen gegaan? Ik ga dat volgend jaar zeker proberen doen, dus dan kunnen we misschien samen gaanDa_SoldierBE wrote:jup, best nice, enige vervelende was dak alleen ging en er maar 1 strage was dus tussen optredens wat verveelde.
en srry for late reply
23 oktober nieuw album ook
Ik vond ze op Graspop 2014 nog heel goed, ik hoop dat ze voor hun afscheidstournee nog sterk genoeg gaan staan. Hopelijk wordt het dan een mooi einde van een legendarische groep.Da_SoldierBE wrote:ola, black sabbath gaat afscheidstournee doen O.o
niet echt metal, en hun laatste album heeft voor mij maar 3 goeie nummers.. beste albums waren Infinity on High en Folie A DeuxRoyVdW wrote:Ga nu concert Fallout Boy weet niet wat te verwachtten dus benieuwd. Ken de groep niet ga met een maat die het gevraagd had.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
kun je al beginnen headbangen !met0t0 wrote:De affiche voor Graspop 2016 begint al mooi gevuld te geraken:
https://graspop.be/affiche-aangevuld-me ... uwe-namen/
Pff, echt vervelend dat het nu nog meer in de examens valt. Totaal nog geen idee of ik zal kunnen gaan